עיון בוויקי

מתוך עמוד ענן

קפיצה אל: ניווט, חיפוש
מעלה " אבנר" הצפוני. מומלץ בחום להוריד אוויר ל18 כי הזווית
רכב שטח  + Accessibility
Taylorh, Vaizel, Dvl eyes, Dtichon, מוטי רוביקון, Leornevo11, Shlomi.aviv  + Contributors
אין יציאה סבירה ..התמונה הראשונה המצורפת א אין יציאה סבירה ..התמונה הראשונה המצורפת אינה שייכת למקום. האחרונה נותנת פרספקטיבה על המעלה. ציר תלול ביותר ובו דרדרת קשה וסלעים . הקושי הוא בחצי הראשון של המעלה מבחינת דרדרת . הציר מתחיל בטיפוס לחרבת נר גולש ממנה מטה ומטפס לכוון הרכס בעליה אכזרית במיוחד . יש להוציא אויר מהצמיגים ולהעזר בנעילות . לרכבים משופרים בלבד !! לידיעה - בחודש 7/2011 ביקרתי במקום עם קבוצה.המעלה מחולק ל-2, עד החר'בה ומהחרב'ה.בחלק הראשון רק רכב רנגלר נעול כפול הצליח לכבוש את העלייה, שאר הרכבים, כולם עם הילוך כח ונעילה התקשו מאוד עד שרחמיהם על הרכב והצמיגים גבר על הרצון לכבוש...עלייה מאוד קשה בשל הדרדרת והסלעים בגודל בינוני שמאוד מקשים. החלק השני קשה שבעתיים, היינו מהחרב'ה עד השביל השחור המוביל לאנטנה(בין השאר) הרנגלר התקשה מאוד, נעילות כפולות לא הועילו ולבסוף החליט לנתק את הנעילה הקדמית ולחץ על הגז שהשמיים רעדו ורק אז הצליח וזה אחרי הורדת אוויר ל- 15. קחו בחשבון עלייה מאוד קשה!!(אין סיכון מבחינת שפ"צ)-וייזל עבירות : קשה !! סיכון מבחינת שפ"צ)-וייזל עבירות : קשה !! Description
250  + Height
תמונה 146.jpg  +, IMG 8131 (Large).jpg  +, Iמעלה אבנר צפוני 2013.JPG  +, DSC04087 (Large).JPG  +, 2016.07.22-144355.097.android.jpg  + Images
12 August 2016 09:03:54  + LastUpdate
32.42  + Lat
35.429  + Lon
ביקרנו במקום בתאריך 09/03/2013. מעלה מעניין עם דרדרת בינונית. כל הרכבים עלו אותה ללא הרבה בעיות. צריך הילוך כח אבל לא נזקקתי לנעילות. התאריך 21 ליולי 2016 הדרדרת נחמדה ודרשה הורדת אוויר ל18 ,, בלי זה האיסוזו לא עלה (צמיגי יוקהמה 50:50) LongDescription
false  + MeasuredByGPS
הר  + PointType
הר, אתרים קטגוריות
הסתרת מאפיינים המקשרים לכאן 
  אין מאפיינים המקשרים לדף זה.
 

 

כתבו את שם הדף ממנו יתחיל העיון.
כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
צפיות
ניווט
תיבת כלים