עיון בוויקי

קפיצה אל: ניווט, חיפוש
עין אל ח'נק
רכב פרטי  + Accessibility
אורא, מבית אל שכמה, עמית הורן, מאיר רוטר, מאיר הברמן, צוות08, Taylorh  + Contributors
מעין ולו שני מקורות נביעה. נביעה אחת נובעת מעין ולו שני מקורות נביעה. נביעה אחת נובעת בדופן המזרחית של קרקעית הערוץ, (נ.צ. 211016/663694) שם נובעים המים מתוך כוך בסלע הנראה כמערה קטנה, המים נקווים בבריכה שנבנתה מאזור הנביעה לבריכה באורך 5 מטרים על 3 מטרים, המים מעט ירקרקים. הנביעה השנייה נמצאת דרומה לנביעה הראשית (נ.צ. 210974/663655) היא נובעת מבסיס מצוק ונקוות בשלולית על הדרך עפר, נספגת בקרקע ויוצאת בזרימה נוספת בקיר המצוק התחתון ממנו, שם המים מוזרמים משני צינורות קטנים, מאחד הצינורות משכו התושבים צינור למרחק של כ-50 מטרים דרומה במורד הערוץ לבריכה יפיפייה וחדשה בנויה מבטון, בגודל 20X10 בעומק 2 וחצי מטרים של מים צלולים ונקיים, בריכה מטורפת לרחצה. חשוב לציין כי הכניסה לאזור הבריכה הוא מהכביש הסלול היטב המוביל לכפר בהמשך הדרך הנמצא קרוב מאוד לבריכה שמן הסתם מושכת את בני הכפר אליה ולכן לפקוח עין. כמו כן הבריכה היא חלק מפיתוח אזורי של חברה פלסטינאית הבונה במקום ומן הסתם במהלך השבוע נמצאים עובדיה באזור. הבריכה נדגמה במדויק באמצעות G.P.S. הבריכה הדרומית הגדולה יותר -ריקה ב3.2014. הבריכה הדרומית הגדולה יותר -ריקה ב3.2014. Description
302  + Height
IMG 1754.JPG  +, עין חנק.JPG  +, אזור תעשייה אריאל לנווה צוף 149.jpg  + Images
17 August 2018 14:55:02  + LastUpdate
32.066  + Lat
35.114  + Lon
יש נגישות לרכב פרטי: אחרי שיורדים מכביש חו יש נגישות לרכב פרטי: אחרי שיורדים מכביש חוצה שומרון לכיון עלי זהב פונים מזרחה (שמאלה) בכביש הסלול. המחסום, המצויין במפה, איננו. פונים ימינה בכביש הראשי של הכפר. צומת ראשונה ושניה פונים שמאלה (לכיון הואדי, למטה). בצומת השלישית פונים שוב שמאלה וממשיכים ישר, הכביש מיד מתעקל ימינה, עובר בין שני בתים, ושוב מתעקל שמאלה. ממשיכים עם הכביש (במפה הכביש מסומן כאילו אינו סלול, אך בפועל הוא כביש די טוב). אחרי כקילומטר וחצי ישנה ירידה תלולה עם סיבוב (לא לפחד האוטו נוסע בקלות) ועיקול שמאלה. מכאן כבר רואים את השילוט והכניסה למתחם הבריכה שבצד שמאל של הכביש. ניתן להיכנס עם הרכב ולהחנות די קרוב לבריכה. תהנו!!! נס עם הרכב ולהחנות די קרוב לבריכה. תהנו!!! LongDescription
false  + MeasuredByGPS
מעין  + PointType
מעין, אתרים קטגוריות
17 August 2018 14:55:02  + תאריך לשינוימאפיין זה הינו מאפיין מיוחד באתר ויקי זה.
הסתרת מאפיינים המקשרים לכאן
  אין מאפיינים המקשרים לדף זה.

כתבו את שם הדף ממנו יתחיל העיון.