מעלה " אבנר" הצפוני. מומלץ בחום להוריד אוויר ל18 כי הזווית והדרדרת הם שילוב קטלני

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
(שם:מעלה " אבנר" הצפוני. מומלץ בחום להוריד אוויר ל18 כי הזווית והדרדרת הם שילוב קטלני. תיאור:אין יציאה סבירה ..התמונה הראשונה המצורפת אינה שי)
 
(14 גרסאות ביניים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
{{Point
{{Point
-
|Lon=35.4279305514611
+
|Lon=35.428603108151
-
|Lat=32.4200045333679
+
|Lat=32.420382924904
-
|Height=249
+
|Height=250
|MeasuredByGPS=No
|MeasuredByGPS=No
-
|Name=מעלה " אבנר הצפוני "
+
|Name=מעלה " אבנר" הצפוני.  מומלץ בחום להוריד אוויר ל18 כי הזווית והדרדרת הם שילוב קטלני
-
|Description=ציר תלול ביותר ובו דרדרת קשה וסלעים .
+
|Description=אין יציאה סבירה ..התמונה הראשונה המצורפת אינה שייכת למקום.
 +
האחרונה נותנת פרספקטיבה על המעלה.
 +
ציר תלול ביותר ובו דרדרת קשה וסלעים .
 +
 
 +
הקושי הוא בחצי הראשון של המעלה מבחינת דרדרת .
הציר מתחיל בטיפוס לחרבת נר
הציר מתחיל בטיפוס לחרבת נר
שורה 11: שורה 15:
גולש ממנה מטה ומטפס לכוון
גולש ממנה מטה ומטפס לכוון
-
הרכס בעילה אכזרית במיוחד .
+
הרכס בעליה אכזרית במיוחד .
יש להוציא אויר מהצמיגים ולהעזר בנעילות .
יש להוציא אויר מהצמיגים ולהעזר בנעילות .
לרכבים משופרים בלבד !!
לרכבים משופרים בלבד !!
-
 
+
לידיעה - בחודש 7/2011 ביקרתי במקום עם קבוצה.המעלה מחולק ל-2, עד החר'בה ומהחרב'ה.בחלק הראשון רק רכב רנגלר נעול כפול הצליח לכבוש את העלייה, שאר הרכבים, כולם עם הילוך כח ונעילה התקשו מאוד עד שרחמיהם על הרכב והצמיגים גבר על הרצון לכבוש...עלייה מאוד קשה בשל הדרדרת והסלעים בגודל בינוני שמאוד מקשים. החלק השני קשה שבעתיים, היינו מהחרב'ה עד השביל השחור המוביל לאנטנה(בין השאר) הרנגלר התקשה מאוד, נעילות כפולות לא הועילו ולבסוף החליט לנתק את הנעילה הקדמית ולחץ על הגז שהשמיים רעדו ורק אז הצליח וזה אחרי הורדת אוויר ל- 15. קחו בחשבון עלייה מאוד קשה!!(אין סיכון מבחינת שפ"צ)-וייזל
עבירות : קשה !!
עבירות : קשה !!
-
|LongDescription=
+
|images=תמונה 146.jpg,IMG 8131 (Large).jpg,Iמעלה אבנר צפוני 2013.JPG,DSC04087 (Large).JPG,,2016.07.22-144355.097.android.jpg
-
|Accessibility=
+
|Accessibility=רכב שטח
-
|PointType=אחר
+
|PointType=הר
-
|images=
+
|Contributors=Taylorh, Vaizel, Dvl eyes, Dtichon, מוטי רוביקון, Leornevo11, Shlomi.aviv
-
|ExtLinks=
+
|csrc=I14
-
|Contributors=taylorh
+
|LastUpdate=8/12/2016 09:03:54
-
|LastUpdate=10/22/2008 03:49:08
+
|WinId=633601883545192561
|WinId=633601883545192561
-
|Csrc=
+
|LongDescription=ביקרנו במקום בתאריך 09/03/2013.
 +
מעלה מעניין עם דרדרת בינונית.
 +
כל הרכבים עלו אותה ללא הרבה בעיות.
 +
צריך הילוך כח אבל לא נזקקתי לנעילות.
 +
התאריך 21 ליולי 2016 הדרדרת נחמדה ודרשה הורדת אוויר ל18 ,, בלי זה האיסוזו לא עלה (צמיגי יוקהמה 50:50)
 +
|ExtLinks=
}}
}}

גרסה אחרונה מתאריך 09:03, 12 באוגוסט 2016

   250 מ'

תקציר

אין יציאה סבירה ..התמונה הראשונה המצורפת אינה שייכת למקום. האחרונה נותנת פרספקטיבה על המעלה. ציר תלול ביותר ובו דרדרת קשה וסלעים .

הקושי הוא בחצי הראשון של המעלה מבחינת דרדרת .

הציר מתחיל בטיפוס לחרבת נר

גולש ממנה מטה ומטפס לכוון

הרכס בעליה אכזרית במיוחד .

יש להוציא אויר מהצמיגים ולהעזר בנעילות .

לרכבים משופרים בלבד !! לידיעה - בחודש 7/2011 ביקרתי במקום עם קבוצה.המעלה מחולק ל-2, עד החר'בה ומהחרב'ה.בחלק הראשון רק רכב רנגלר נעול כפול הצליח לכבוש את העלייה, שאר הרכבים, כולם עם הילוך כח ונעילה התקשו מאוד עד שרחמיהם על הרכב והצמיגים גבר על הרצון לכבוש...עלייה מאוד קשה בשל הדרדרת והסלעים בגודל בינוני שמאוד מקשים. החלק השני קשה שבעתיים, היינו מהחרב'ה עד השביל השחור המוביל לאנטנה(בין השאר) הרנגלר התקשה מאוד, נעילות כפולות לא הועילו ולבסוף החליט לנתק את הנעילה הקדמית ולחץ על הגז שהשמיים רעדו ורק אז הצליח וזה אחרי הורדת אוויר ל- 15. קחו בחשבון עלייה מאוד קשה!!(אין סיכון מבחינת שפ"צ)-וייזל


עבירות : קשה !!

הרחבה

ביקרנו במקום בתאריך 09/03/2013. מעלה מעניין עם דרדרת בינונית. כל הרכבים עלו אותה ללא הרבה בעיות. צריך הילוך כח אבל לא נזקקתי לנעילות. התאריך 21 ליולי 2016 הדרדרת נחמדה ודרשה הורדת אוויר ל18 ,, בלי זה האיסוזו לא עלה (צמיגי יוקהמה 50:50)

סיווג: הר
נגישות: רכב שטח
מקור:Taylorh, Vaizel, Dvl eyes, Dtichon, מוטי רוביקון, Leornevo11, Shlomi.aviv
תאריך עדכון: 8/12/2016 09:03:54

קישורים חיצוניים





כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים