שינויים בדפים המקושרים לדף קטגוריה:גשר
מתוך עמוד ענן
בדף מיוחד זה רשומים השינויים האחרונים בדפים המקושרים מתוך הדף (או בדפים הכלולים בקטגוריה).
דפים ברשימת המעקב שלכם מוצגים בהדגשה.מקרא: ח - דף חדש, מ - עריכה משנית, ב - עריכה של בוט
14 במאי 2024
- (הבדל | היסטוריה) . . גושי בטון; 13:45 . . (-64) . . היסטוריה על המפה (שיחה | תרומות) (שם:גושי בטון. תיאור:גושי בטון וברזל כנראה שרידי גשר שחצה את תעלת המים. )
- (הבדל | היסטוריה) . . ח גשר פריזר על נחל גוברין; 13:45 . . (+3,107) . . היסטוריה על המפה (שיחה | תרומות) (שם:גשר פריזר על נחל גוברין. תיאור:על הדרך שנסללה ב1915 בידי התורכים כהכנה למלחמת העולם הראשונה נבנה בשנות ה30 גשר בטון בידי המהנדס זאב בן ישר)
- (הבדל | היסטוריה) . . גושי בטון; 13:45 . . (+1) . . היסטוריה על המפה (שיחה | תרומות) (שם:גושי בטון. תיאור:גושי בטון וברזל כנראה שרידי גשר שחצה את תעלת המים. )
- (הבדל | היסטוריה) . . ח גשר פריזר על נחל גוברין; 13:45 . . (+3,107) . . היסטוריה על המפה (שיחה | תרומות) (שם:גשר פריזר על נחל גוברין. תיאור:על הדרך שנסללה ב1915 בידי התורכים כהכנה למלחמת העולם הראשונה נבנה בשנות ה30 גשר בטון בידי המהנדס זאב בן ישר)
- (הבדל | היסטוריה) . . גשר פריזר על נחל גוברין; 13:44 . . (+2,715) . . היסטוריה על המפה (שיחה | תרומות) (שם:גשר פריזר על נחל גוברין. תיאור:על הדרך שנסללה ב1915 בידי התורכים כהכנה למלחמת העולם הראשונה נבנה בשנות ה30 גשר בטון בידי המהנדס זאב בן ישר)
13 במאי 2024
- (הבדל | היסטוריה) . . מעבר מתחת לפסי הרכבת; 16:27 . . (+123) . . אורי 79 (שיחה | תרומות) (שם:מעבר מתחת לפסי הרכבת. תיאור:5/2024 ניתן לעבור ברגל, נקי ויבש. גובה מטר וחצי בערך. )
- (הבדל | היסטוריה) . . מחלף; 16:03 . . (-42) . . דר פיקל אהרון (שיחה | תרומות) (שם:מחלף. תיאור:במקום מעבר מתחת לכביש 38.כיום שילוט מסודר להמשך דרך בורמה..אוטובוס יכול להגיע עד לתחנת השאיבה בלבד.וממול ברכת המעיין)
11 במאי 2024
- (הבדל | היסטוריה) . . P30611; 11:15 . . (+32) . . היסטוריה על המפה (שיחה | תרומות) (שם:. תיאור:גישרון שנבנה על ידי פיק"א של רוטשילד מתחת לסכר הרומי ביזנטי הצפוני של אזור כברה כדי לפתוח מעבר לתעלת הניקוז הראשית של ביצות כברה)
- (הבדל | היסטוריה) . . P133116; 11:14 . . (+67) . . היסטוריה על המפה (שיחה | תרומות) (שם:גשר נחל עדה על כביש 2. תיאור:גשר בטון מדרום לגשר תנינים. משני צידיו על גדות הנחל מצפון ומדרום שבילי כניסה לשמורת תנינים.)
10 במאי 2024
- (הבדל | היסטוריה) . . P337103; 17:51 . . (+30) . . היסטוריה על המפה (שיחה | תרומות) (שם:שער סגור. תיאור:רחוב מגדל המים. בסמןך שרידי מים )
9 במאי 2024
- (הבדל | היסטוריה) . . ח P551429; 15:03 . . (+536) . . ליאו (שיחה | תרומות) (שם:גשר רכבת ובסיס של פילבוקס. תיאור:גשר חדש שנבנה במקום בו עמד גשר הרכבת הטורקי. לידו בסיס אבן מעוגל של פילבוקס בריטי וקירות אבן להסדרת הער)
- (הבדל | היסטוריה) . . ח P981323; 15:01 . . (+536) . . ליאו (שיחה | תרומות) (שם:גשר רכבת ובסיס של פילבוקס. תיאור:גשר חדש שנבנה במקום בו עמד גשר הרכבת הטורקי. לידו בסיס אבן מעוגל של פילבוקס בריטי וקירות אבן להסדרת הער)
7 במאי 2024
- (הבדל | היסטוריה) . . ח P151565; 08:40 . . (+501) . . דר פיקל אהרון (שיחה | תרומות) (שם:מחלף. תיאור:במקום מעבר מתחת לכביש 38.כיום שילוט מסודר להמשך דרך בורמה..אוטובוס יכול להגיע עד לתחנת השאיבה בלבד.וממול ברכת המעיין)
- (הבדל | היסטוריה) . . P818622; 06:27 . . (+94) . . נדב רפאלי (שיחה | תרומות) (שם:מעבר מתחת לכביש 6, מלא מים בחורף. מאפשר מעבר רגלי מתחנת דלק . תיאור:כרגע יבש 2.4.24 השביל חסום, המעבר מוצף. נחל חביבה הציף אותו 7.5.24 נשאר קצת )