תחנת רכבת בית שאן
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
(8 גרסאות ביניים אינן מוצגות) | |||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{{Point | {{Point | ||
- | |Lon=35. | + | |Lon=35.492505409806 |
- | |Lat=32. | + | |Lat=32.513283776219 |
|Height=-122 | |Height=-122 | ||
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
שורה 7: | שורה 7: | ||
|Description=תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כחלק מהקמת תחנת רכבת חדשה שתשמש את בית שאן והאזור. התחנה תהיה התחנה הסופית בקו חיפה-בית שאן החדש | |Description=תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כחלק מהקמת תחנת רכבת חדשה שתשמש את בית שאן והאזור. התחנה תהיה התחנה הסופית בקו חיפה-בית שאן החדש | ||
- | מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי | + | מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי קטרי-הקיטור. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום של המים לצורך הפיכתם לקיטור. |
- | |images=Tacanat rakevet1.jpg,IMAG1514.jpg, | + | 3.2015 - חלק מהמבנים הישנים שוקמו. מעט מערבה נבנית תחנת הרכבת החדשה שתשמש את מסילת העמק ההולכת ונסללת. |
+ | |LongDescription=ראו גם http://nabataea.net/bisan.html | ||
+ | |images=Tacanat rakevet1.jpg,IMAG1514.jpg,IMAG1513.jpg,IMAG1502.jpg,2021-05-07T07_30_57.216358137692.jpg,2021-05-07T07_37_45.571176435495.jpg | ||
|Accessibility=הכל | |Accessibility=הכל | ||
|PointType=אתר היסטורי | |PointType=אתר היסטורי | ||
- | |Contributors=אורי וול, Shulti, Golanga | + | |ExtLinks=http://nabataea.net/bisan.html |
- | |csrc= | + | |Contributors=אורי וול, Shulti, Golanga, שי גרי, היסטוריה על המפה |
- | |LastUpdate= | + | |csrc=mobile |
+ | |LastUpdate=10/5/2022 20:04:26 | ||
|WinId=634328298556805263 | |WinId=634328298556805263 | ||
- | |||
- | |||
}} | }} |
גרסה אחרונה מתאריך 20:04, 5 באוקטובר 2022
תקציר
תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כחלק מהקמת תחנת רכבת חדשה שתשמש את בית שאן והאזור. התחנה תהיה התחנה הסופית בקו חיפה-בית שאן החדש
מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי קטרי-הקיטור. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום של המים לצורך הפיכתם לקיטור.
3.2015 - חלק מהמבנים הישנים שוקמו. מעט מערבה נבנית תחנת הרכבת החדשה שתשמש את מסילת העמק ההולכת ונסללת.
הרחבה
ראו גם http://nabataea.net/bisan.html
סיווג: אתר היסטורי
נגישות: הכל
מקור:אורי וול, Shulti, Golanga, שי גרי, היסטוריה על המפה
תאריך עדכון: 10/5/2022 20:04:26
קישורים חיצוניים
http://nabataea.net/bisan.html