מסילת רכבת "צרה" משנת 1918
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
(דף חדש: {{Point |Lon=34.756908671106515 |Lat=32.05565431627615 |Height=12 |MeasuredByGPS=No |Name=מסילת רכבת "צרה" משנת 1918 |Description=במקום זה, המדרכה הימנ...) |
מ |
||
שורה 5: | שורה 5: | ||
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
|Name=מסילת רכבת "צרה" משנת 1918 | |Name=מסילת רכבת "צרה" משנת 1918 | ||
- | |Description=במקום זה, המדרכה הימנית מצד הכביש, ישנם שני פסי רכבת שהשתייכו למסילת הרכבת הצרה (טראזינה) אשר נסללה על ידי האנגלים בתקופת המנדט. על גבי קרוניות שנעו על מסילה זו, הועברה תחמושת לקו החזית שהיה באזור קיבוץ גליל ים. לאחר תום המלחמה ועד שנת 1927, הקרוניות הוסבו להעברת מטענים לתחנת הרכבת של קו יפו ירושלים. לתחנת יפו. | + | |Description=במקום זה, המדרכה הימנית מצד הכביש, ישנם שני פסי רכבת שהשתייכו למסילת הרכבת הצרה (טראזינה) אשר נסללה על ידי האנגלים בתקופת המנדט. על גבי קרוניות שנעו על מסילה זו, הועברה תחמושת לקו החזית שהיה באזור קיבוץ גליל ים. לאחר תום המלחמה ועד שנת 1927, הקרוניות הוסבו להעברת מטענים לתחנת הרכבת של קו יפו ירושלים. לתחנת יפו. |
|Accessibility=רכב פרטי | |Accessibility=רכב פרטי | ||
|PointType=אתר היסטורי | |PointType=אתר היסטורי |
גרסה מתאריך 18:59, 12 בספטמבר 2023
תקציר
במקום זה, המדרכה הימנית מצד הכביש, ישנם שני פסי רכבת שהשתייכו למסילת הרכבת הצרה (טראזינה) אשר נסללה על ידי האנגלים בתקופת המנדט. על גבי קרוניות שנעו על מסילה זו, הועברה תחמושת לקו החזית שהיה באזור קיבוץ גליל ים. לאחר תום המלחמה ועד שנת 1927, הקרוניות הוסבו להעברת מטענים לתחנת הרכבת של קו יפו ירושלים. לתחנת יפו.
הרחבה
סיווג: אתר היסטורי
נגישות: רכב פרטי
מקור:היסטוריה על המפה
תאריך עדכון: 9/12/2023 18:58:08
קישורים חיצוניים