סימון הקרן הבריטית PEF למפלס ים המלח

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
 
(14 גרסאות ביניים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
{{Point
{{Point
-
|Lon=35.4492012246132
+
|Lon=35.449864667408
-
|Lat=31.7057294944903
+
|Lat=31.706103357624
-
|Height=-341
+
|Height=-376
|MeasuredByGPS=No
|MeasuredByGPS=No
-
|Name=סימון הקרן הבריטית למפלס הים
+
|Name=סימון הקרן הבריטית PEF למפלס ים המלח
-
|Description=על גבי סלע זה נערכו מדידות של מפלס הים על ידי אנשי הקרן הבריטית לחקר ישראל בין השנים 1900 ל- 1913 וב- 1917. הסימון באדום הוא האחרון משנת 1917 שסימן את מפלס הים.
+
|Description=על גבי סלע זה, סותת קו ה"רפרנס" של מדידות מפלס ים המלח, על ידי אנשי הקרן הבריטית לחקר ישראל בין השנים 1900 ל- 1913 וב- 1917.
-
|LongDescription=
+
(נפוצה טעות שהקוים הם קוי מפלס הים).
-
|Accessibility=
+
מאחר ובתקופה הבריטית מפלס המים הגיע לתחתית הבולדר ולחך את המצוק שמדרום, לא הייתה אפשרות לקישור בכביש בין צפון ים המלח לדרומו.
-
|PointType=אחר
+
קישור זה, בוצע רק לאחר מלחמת ששת הימים 1968, עת התגלה הקו שוב.
-
|images=
+
הוצב ע"י מקליסטר בראשית המאה ה-20 ובשנים הראשונות - גובה ים המלח נמדד על ידי צוות בית החולים הסקוטי בירושלים ועובדי חברת האשלג פוטש קומפני.
-
|ExtLinks=
+
 
-
|Contributors=נעם עציוני
+
נ.צ. לפי GPS.
-
|LastUpdate=01/02/2007 02:35:19
+
|LongDescription=בקישור הצלת הסלע וכיצד סללו את הכביש
 +
|images=Pef rock.JPG,סלעפאפ.jpg,2016.04.02-173744.527.android.jpg,2016.04.02-173826.806.android.jpg
 +
|Accessibility=הכל
 +
|PointType=אתר היסטורי
 +
|ExtLinks=http://www.tapuz.co.il/blogs/viewentry/1616871
 +
|Contributors=נעם עציוני, עמית הורן, Moshealek, Urijjj, Marikriber, צוות08, יצחק לוסטיג, ליאו, אריה.אלאלוף, אילת מטיילת(:, Eitamkrem
 +
|csrc=mobile
 +
|LastUpdate=1/20/2023 15:58:47
|WinId=633033381196103504
|WinId=633033381196103504
-
|Csrc=
 
}}
}}

גרסה אחרונה מתאריך 15:58, 20 בינואר 2023

   -376 מ'

תקציר

על גבי סלע זה, סותת קו ה"רפרנס" של מדידות מפלס ים המלח, על ידי אנשי הקרן הבריטית לחקר ישראל בין השנים 1900 ל- 1913 וב- 1917. (נפוצה טעות שהקוים הם קוי מפלס הים). מאחר ובתקופה הבריטית מפלס המים הגיע לתחתית הבולדר ולחך את המצוק שמדרום, לא הייתה אפשרות לקישור בכביש בין צפון ים המלח לדרומו. קישור זה, בוצע רק לאחר מלחמת ששת הימים 1968, עת התגלה הקו שוב. הוצב ע"י מקליסטר בראשית המאה ה-20 ובשנים הראשונות - גובה ים המלח נמדד על ידי צוות בית החולים הסקוטי בירושלים ועובדי חברת האשלג פוטש קומפני.

נ.צ. לפי GPS.

הרחבה

בקישור הצלת הסלע וכיצד סללו את הכביש

סיווג: אתר היסטורי
נגישות: הכל
מקור:נעם עציוני, עמית הורן, Moshealek, Urijjj, Marikriber, צוות08, יצחק לוסטיג, ליאו, אריה.אלאלוף, אילת מטיילת(:, Eitamkrem
תאריך עדכון: 1/20/2023 15:58:47

קישורים חיצוניים

http://www.tapuz.co.il/blogs/viewentry/1616871





כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים