מעלה רמון

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
 
(8 גרסאות ביניים אינן מוצגות)
שורה 7: שורה 7:
|Description=מעלה טכני - עבירות קשה,
|Description=מעלה טכני - עבירות קשה,
ניתן לפגוש לא מעט בולדרים, הצלבות בורות ומדרגות. מאוד מעניין לג'יפאים אוהבי נהיגה טכנית אך בהחלט מתאים לנהגים בעלי ניסיון נהיגה בשטח.
ניתן לפגוש לא מעט בולדרים, הצלבות בורות ומדרגות. מאוד מעניין לג'יפאים אוהבי נהיגה טכנית אך בהחלט מתאים לנהגים בעלי ניסיון נהיגה בשטח.
-
 
-
מומלץ להגיע עם רכבים מתאימים, מוגבהים ובעלי צמיגים מתאימים. בינואר 2014 אחרי הגשמים מצב המעלה עוד פחות טוב מאשר בעבר.
 
-
 
בשום אופן לא מתאים לנהגים לא מיומנים!!
בשום אופן לא מתאים לנהגים לא מיומנים!!
-
עדכון: נכון למאי 2015 המעלה קל יותר מהמתואר לעיל. טיפסנו אותו בלי הרבה קשיים עם ג'ימני לא משופר בכלל אפילו בלי מיגון ונהג שזו נסיעת השטח הראשונה שלו.
+
עדכון יוני 2021 עליתי עם ג'ימני חדשה מקורית. יש לעלות לאט ובזהירות.
 +
עדכון דצמבר 2021 לנדקרוזר בלי בעיה. שלמה שחף.
-
העדכון ממאי 2015 חוטא לאמת ועלול להעמיד אנשים ורכב בסכנה! כדאי לא להתייחס ל''עדכון'' הנ''ל בכלל ולהיצמד לתיאורים האחרים.  
+
פברואר 2023: המון בולדרים ענקיים חוסמים.לא הצלחנו לעבור. לנדקרוזר לא משופר
|LongDescription=יוני 2016, המסלול לא פשוט בכלל.
|LongDescription=יוני 2016, המסלול לא פשוט בכלל.
ירידה עם טראנו ארוך דרשה שתי הרמות על ההייליפט.
ירידה עם טראנו ארוך דרשה שתי הרמות על ההייליפט.
חובה לצאת עם לפחות רכב אחד נוסף עם אביזרי חילוץ ויתרה של 3-4 שעות אור; מומלץ מאד להחזיק הייליפט ו/או כננת, להיעזר במכוון מנוסה, ולא להתבייש לעשות קצת עבודות מע"צ בשטח.
חובה לצאת עם לפחות רכב אחד נוסף עם אביזרי חילוץ ויתרה של 3-4 שעות אור; מומלץ מאד להחזיק הייליפט ו/או כננת, להיעזר במכוון מנוסה, ולא להתבייש לעשות קצת עבודות מע"צ בשטח.
-
|images=IMG 1185.JPG,DSC06260 (Large).JPG,DSC06267 (Large).JPG,,2015.10.15-161610.555.android.jpg
+
|images=IMG 1185.JPG,DSC06260 (Large).JPG,DSC06267 (Large).JPG,2015.10.15-161610.555.android.jpg
|Accessibility=רכב שטח
|Accessibility=רכב שטח
|PointType=סימון שביל
|PointType=סימון שביל
-
|Contributors=Vaizel, אידוב, Benzeev7, Bigboss68, Dtichon, אריה ויספיש, Vj69148, Chewy, טל ינאי1234, Leornevo11, קובי תמשס, רון רהב
+
|Contributors=Vaizel, אידוב, Benzeev7, Bigboss68, Dtichon, אריה ויספיש, Vj69148, Chewy, טל ינאי1234, Leornevo11, קובי תמשס, רון רהב, חנן אורלוב, איתי גדסי, Mendi80, שלמהה, Tsurib, Haadmor, איצקו התותח
-
|csrc=I14
+
|csrc=mobile
-
|LastUpdate=12/20/2016 13:23:51
+
|LastUpdate=4/8/2023 19:33:11
|WinId=633479277258059453
|WinId=633479277258059453
|ExtLinks=
|ExtLinks=
}}
}}

גרסה אחרונה מתאריך 19:33, 8 באפריל 2023

IMG 1185.JPG

   688 מ'

תקציר

מעלה טכני - עבירות קשה, ניתן לפגוש לא מעט בולדרים, הצלבות בורות ומדרגות. מאוד מעניין לג'יפאים אוהבי נהיגה טכנית אך בהחלט מתאים לנהגים בעלי ניסיון נהיגה בשטח. בשום אופן לא מתאים לנהגים לא מיומנים!!

עדכון יוני 2021 עליתי עם ג'ימני חדשה מקורית. יש לעלות לאט ובזהירות. עדכון דצמבר 2021 לנדקרוזר בלי בעיה. שלמה שחף.

פברואר 2023: המון בולדרים ענקיים חוסמים.לא הצלחנו לעבור. לנדקרוזר לא משופר

הרחבה

יוני 2016, המסלול לא פשוט בכלל. ירידה עם טראנו ארוך דרשה שתי הרמות על ההייליפט.

חובה לצאת עם לפחות רכב אחד נוסף עם אביזרי חילוץ ויתרה של 3-4 שעות אור; מומלץ מאד להחזיק הייליפט ו/או כננת, להיעזר במכוון מנוסה, ולא להתבייש לעשות קצת עבודות מע"צ בשטח.

סיווג: סימון שביל
נגישות: רכב שטח
מקור:Vaizel, אידוב, Benzeev7, Bigboss68, Dtichon, אריה ויספיש, Vj69148, Chewy, טל ינאי1234, Leornevo11, קובי תמשס, רון רהב, חנן אורלוב, איתי גדסי, Mendi80, שלמהה, Tsurib, Haadmor, איצקו התותח
תאריך עדכון: 4/8/2023 19:33:11

קישורים חיצוניים

DSC06260 (Large).JPGDSC06267 (Large).JPG100px



כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים