מט"ש חברון
מתוך עמוד ענן
901 מ'
תקציר
מתקן לטיהור שפכים נבנה בידי המנהל-האזרחי, תוך כוונה למנוע הזרמת שפכים שזיהמו את נחל-חברון (וואדי א-נאר). עקב התנגדות ערבית לא הפעלה המערכת ומערכת המשאבות שלה נגנבו. המים המושבים תוכננו להשקות מטעים ביער יתיר המרוחק. משרידי התימהונות של ימי אוסלו. נותרו אגני בריכות ריקות גדולות בפסגת הר.
בתוך חלק מהבריות הערבים מגדלים חלקות של ירקות
הרחבה
סיווג: מבנים ומקומות - אחר
נגישות: ברגל
מקור:אריה קליין, צוות08, זאב שפירא, יוסי הבלין
תאריך עדכון: 6/1/2026 12:49:15
קישורים חיצוניים