שיחת משתמש:יואב רופא
מתוך עמוד ענן
9.7.17 שלום יואב רכשתי מפות שביל נט על עמוד ענן ב 339 ש"ח בפועל כאשר אני פותח את עמוד ענן אני לא רואה את שביל נט נא סיועך, חיים 0505762832
שלום יואב. אודה לך אם תשנה את שם המשתמש שלי מ"נריה קליגר" ל"neria38". בתודה מראש
תוכן עניינים |
בעיות בתוכנה
שלום יואב יש לי IPad קניתי את תוכנת סימון השבילים ב App אחרי ההורדה היא לא תיפקדה הסרתי והתקנתי שוב כעת היא לא עולה ומבקשים ממני לשלם שוב על ההורדה מה לעשות ? תודה אריה 0546337178 'שקישורטקסט מודגש'
בעיות בתוכנה
שלום יואב יש לי IPad קניתי את תוכנת סימון השבילים ב App אחרי ההורדה היא לא תיפקדה הסרתי והתקנתי שוב כעת היא לא עולה ומבקשים ממני לשלם שוב על ההורדה מה לעשות ? תודה אריה 0546337178
שלום אריה, אנא בדוק בתשובות לשאלות הנפוצות באתר. יואב רופא 07:23, 4 בדצמבר 2014 (GMT)
הוספת נקודות בטעות
שלום יואב, תודה על ההערה. למען האמת כל הנקודות שהוספתי היו בטעות ולא הצלחתי להסירן. אודה לך אם תוכל להסיר הנקודות שהוספתי (כולל זו שאינה בים). בברכה, בועז
בעיות במחיקת תמונות
יואב שלום, מחיקת התמונות לא מצליחה (הפסיקה לעבוד (עבדה קודם). מקבל שגיאות בסגנון: "שגיאה במחיקת הקובץ: יצירת התיקייה "deleted/k/b/c" נכשלה. " אולי חסר מקום בשרת או משהו כזה? או אולי בעיית הרשאות. --Yerushalmi 23:26, 25 באוקטובר 2014 (BST)
"המסלולים שלי" לא יורדים לאפליקציה בטלפון האנדרויד שלי
שלום, יואב.
אני משתמש רשום ותיק בעמוד ענן, גם באתר וגם באמצעות נווט רכב מהסוג המיושן. רציתי להוציא את הנווט המיושן משימוש ולעבור לנווט באמצעות סמארטפון גוגל/סאמסונג גאלאקסי נקסוס, מופעל אנדרויד 4.3.
התקנתי מתוך הפליי-סטור את אפליקצית עמוד ענן במכשיר, עם מפת החינם, והכל נראה תקין. נכנסתי באמצעות שם המשתמש והסיסמה הותיקים והם עבדו. יופי.
נכנסתי לאתר וראיתי שיש לי במאגר הפרטי מסלול אחד. ליתר בטחון יצרתי בו מסלול נוסף בשם maslul.
כעת אני פותח את עמוד ענן במכשיר, הוא מכיר אותי, אני לוחץ על צלמית התפריט, בוחר My Routes, נפתח לי מסך ריק שכותרתו "המסלולים שלי". יש בו מקום לכתוב משהו, וכלי למחוק את הכתוב, אך לא ברור מה לכתוב, אם בכלל. מלבד זאת לא נראה שום כלי אחר היכול להשפיע על המצב. אני כותב "maslul" ומסלק את לוח המקשים ושום דבר לא קורה. אני מתופף על המכשיר בכל מקום אפשרי אך שום דבר לא קורה. אני אובד עצות.
מה לעשות? האם אפשר להוריד קובץ TWL לאן שהוא במכשיר ושעמוד ענן יקרא אותו? האם המכשיר וגירסת האנדרואיד לא מתאימים? או אולי האפליקציה לא בשלה מספיק?
בברכה דב אלידע
שלום דב, כאשר אתה מפעיל את האפליקציה היא אמורה לכתוב לך ״שלום [שם משתמש], מסנכרן מאגר מידע״, ואז ״....אתרים עודכנו״. שים לב שאתה משתמש באותו שם משתמש גם באתר. לעיתים יש בעיה בסנכרון. בקרוב תופץ גרסה חדשה של האפליקציה שמתקנת את רוב הבעיות האלה, ומוסיפה אפשרות לפתוח קובץ ישירות מהאפליקציה. יואב.
גירסא באנדרואיד לא מאפשרת עידכונים וחיפושים
שלום יואב לאחרונה נטלצץח ךלהתקים מחדש את עמוד ענן (בעקבות איתחול של הטלפון. גירסת אנדרואיד). עמוד ענן עלה עם לוגו שונה מם הרגיל ובגירסא שאינה מאפשרת חיפושים, תיקונים, העלאת קבצים וכו.מה לעשו? תודשה דוד
שלום דוד, היינו צריכים לכתוב את האפליקציה מחדש בגלל חוסר תמיכה באנדרואיד 9.0. הפיצ'רים יחזרו. להמשך תמיכה אנא כתוב ל support@amudanan.co.il יואב
בעיות על שידרוג התוכנה
לפני שנים כאשר רכשתי את התוכנה הנ"ל לדעתי ולדעת רבים אחרים שרכשו ונתנו אמונם בה, היא הייתה הטובה ביותר, הנוחה, החיננית, אשר נותנת את מירב המידע על האתרים, והמקומות אשר בעזרתם תיכננו את הטיולים. אך מאז 2018 כאשר החלו השינויים ושדרוג התוכנה, מצבה רק החמיר, נקודת ההתייחסות קטנה מאוד נקודת ההתייחסות לא ממורכזת למקום ההימצאות. נקודות עניין פרטיות לא מופיעות על המפה. אין אפשרות להוסיף נקודות עניין. נקודות עניין על המפה קטנות ואינם נראות כמעט. אין אפשרות או יכולת להקליט מסלול נסיעה. לא מופיעות הקלטות ישנות. אין אפשרות להעלות שני מסלולים ביחד. ברשימת המסלולים אין רישום על אורך המסלול כבעבר. אין יכולת מבט 3D. לא מופיעות הקורדינטות. לא מופיעים קווי רוחב ואורך. ברצוני להדגיש כי כל השינויים נוגדים את הנאמר לנו בעת רכישת המפות. אנו מספר לו מבוטל של מדריכים אשר מוציאים טיולים ונעזרים בתוכנת עמוד ענן, אך המצב בו היא נמצאת מאוד מקשה עלינו לעבוד איתה. כל רצונינו שהגרסה שיצאה באפריל 2019 תחזור ותותקן מחדש.