חסימה צה"לית על הציר
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
שורה 5: | שורה 5: | ||
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
|Name=חסימה צה"לית על הציר | |Name=חסימה צה"לית על הציר | ||
- | |Description=על מנת שלא תתאפשר מעבר חופשי של רכבים בין יריחו וציר זה. | + | |Description=על מנת שלא תתאפשר מעבר חופשי של רכבים בין יריחו וציר זה. חוסם צה"ל תדיר את הציר באמצעות תלולית גבוה של עפר. אך מדי פעם פורצים גורמים עלומים את המעבר בדרכים שונות ובעיתים שכאלו גיפ בעל עבירות גבוה יכול לנצל זאת ולהמשיך הלאה (לא מומלץ מעבר חמבצר קיפרוס) את הדרך. כאשר נדרשת עבודה של מקורות או גורמים אחרים בהמשך הדרך. מפנה צה"ל את המכשול אז צוותים של מקורות או גורמים אחרים נכנסים בלווי אבטחה צהלית ובסיום העבודה המכשול נבנה שוב. |
|LongDescription= | |LongDescription= | ||
|Accessibility= | |Accessibility= | ||
שורה 11: | שורה 11: | ||
|images= | |images= | ||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
- | |Contributors=מאיר רוטר | + | |Contributors=מאיר רוטר, yehonatan |
- | |LastUpdate= | + | |LastUpdate=05/28/2009 02:17:34 |
|WinId=633657025665647757 | |WinId=633657025665647757 | ||
|Csrc= | |Csrc= | ||
}} | }} |
גרסה מתאריך 02:17, 28 במאי 2009
תקציר
על מנת שלא תתאפשר מעבר חופשי של רכבים בין יריחו וציר זה. חוסם צה"ל תדיר את הציר באמצעות תלולית גבוה של עפר. אך מדי פעם פורצים גורמים עלומים את המעבר בדרכים שונות ובעיתים שכאלו גיפ בעל עבירות גבוה יכול לנצל זאת ולהמשיך הלאה (לא מומלץ מעבר חמבצר קיפרוס) את הדרך. כאשר נדרשת עבודה של מקורות או גורמים אחרים בהמשך הדרך. מפנה צה"ל את המכשול אז צוותים של מקורות או גורמים אחרים נכנסים בלווי אבטחה צהלית ובסיום העבודה המכשול נבנה שוב.
הרחבה
סיווג: אין מעבר
נגישות:
מקור:מאיר רוטר, yehonatan
תאריך עדכון: 05/28/2009 02:17:34
קישורים חיצוניים