תחנת רכבת בית שאן
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
מ |
(שם:תחנת רכבת בית שאן. תיאור:תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כ) |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{{Point | {{Point | ||
- | |Lon=35. | + | |Lon=35.492505409806 |
- | |Lat=32. | + | |Lat=32.513283776219 |
|Height=-122 | |Height=-122 | ||
- | |MeasuredByGPS= | + | |MeasuredByGPS=Yes |
|Name=תחנת רכבת בית שאן | |Name=תחנת רכבת בית שאן | ||
|Description=תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כחלק מהקמת תחנת רכבת חדשה שתשמש את בית שאן והאזור. התחנה תהיה התחנה הסופית בקו חיפה-בית שאן החדש | |Description=תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כחלק מהקמת תחנת רכבת חדשה שתשמש את בית שאן והאזור. התחנה תהיה התחנה הסופית בקו חיפה-בית שאן החדש | ||
שורה 9: | שורה 9: | ||
מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי קטרי-הקיטור. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום של המים לצורך הפיכתם לקיטור. | מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי קטרי-הקיטור. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום של המים לצורך הפיכתם לקיטור. | ||
3.2015 - חלק מהמבנים הישנים שוקמו. מעט מערבה נבנית תחנת הרכבת החדשה שתשמש את מסילת העמק ההולכת ונסללת. | 3.2015 - חלק מהמבנים הישנים שוקמו. מעט מערבה נבנית תחנת הרכבת החדשה שתשמש את מסילת העמק ההולכת ונסללת. | ||
- | + | |images=Tacanat rakevet1.jpg,IMAG1514.jpg,IMAG1513.jpg,IMAG1502.jpg,2021-05-07T07_30_57.216358137692.jpg | |
- | |images=Tacanat rakevet1.jpg,IMAG1514.jpg,IMAG1513.jpg,IMAG1502.jpg, | + | |
|Accessibility=הכל | |Accessibility=הכל | ||
|PointType=אתר היסטורי | |PointType=אתר היסטורי | ||
- | + | |Contributors=אורי וול, Shulti, Golanga, שי גרי | |
- | |Contributors=אורי וול, Shulti, Golanga | + | |csrc=mobile |
- | |csrc= | + | |LastUpdate=5/7/2021 04:31:32 |
- | |LastUpdate= | + | |
|WinId=634328298556805263 | |WinId=634328298556805263 | ||
+ | |LongDescription=ראו גם http://nabataea.net/bisan.html | ||
+ | |ExtLinks=http://nabataea.net/bisan.html | ||
}} | }} |
גרסה מתאריך 04:31, 7 במאי 2021
תקציר
תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כחלק מהקמת תחנת רכבת חדשה שתשמש את בית שאן והאזור. התחנה תהיה התחנה הסופית בקו חיפה-בית שאן החדש
מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי קטרי-הקיטור. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום של המים לצורך הפיכתם לקיטור.
3.2015 - חלק מהמבנים הישנים שוקמו. מעט מערבה נבנית תחנת הרכבת החדשה שתשמש את מסילת העמק ההולכת ונסללת.
הרחבה
ראו גם http://nabataea.net/bisan.html
סיווג: אתר היסטורי
נגישות: הכל
מקור:אורי וול, Shulti, Golanga, שי גרי
תאריך עדכון: 5/7/2021 04:31:32
קישורים חיצוניים
http://nabataea.net/bisan.html