תחנת רכבת בית שאן

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
שורה 8: שורה 8:
מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי הקטרים. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום.
מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי הקטרים. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום.
-
|images=Tacanat rakevet1.jpg,IMAG1514.jpg,IMAG1513.jpg,  
+
|images=Tacanat rakevet1.jpg,IMAG1514.jpg,IMAG1513.jpg,IMAG1502.jpg,  
|Accessibility=הכל
|Accessibility=הכל
|PointType=אתר היסטורי
|PointType=אתר היסטורי
|Contributors=אורי וול, Shulti, Golanga
|Contributors=אורי וול, Shulti, Golanga
|csrc=IZ14
|csrc=IZ14
-
|LastUpdate=11/28/2014 18:55:22
+
|LastUpdate=11/28/2014 18:56:58
|WinId=634328298556805263
|WinId=634328298556805263
|LongDescription=
|LongDescription=
|ExtLinks=
|ExtLinks=
}}
}}

גרסה מתאריך 18:56, 28 בנובמבר 2014

Tacanat rakevet1.jpg

   -122 מ'

תקציר

תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כחלק מהקמת תחנת רכבת חדשה שתשמש את בית שאן והאזור. התחנה תהיה התחנה הסופית בקו חיפה-בית שאן החדש

מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי הקטרים. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום.

הרחבה



סיווג: אתר היסטורי
נגישות: הכל
מקור:אורי וול, Shulti, Golanga
תאריך עדכון: 11/28/2014 18:56:58

קישורים חיצוניים

IMAG1514.jpgIMAG1513.jpg



כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים