סכר הרודיאני
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
מ (תיקון נ.צ.) |
|||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{{Point | {{Point | ||
- | |Lon=35. | + | |Lon=35.1662713102441 |
- | |Lat=31. | + | |Lat=31.6756435672113 |
- | |Height= | + | |Height=819 |
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
|Name=סכר הרודיאני | |Name=סכר הרודיאני | ||
שורה 18: | שורה 18: | ||
|LastUpdate=07/03/2009 02:12:02 | |LastUpdate=07/03/2009 02:12:02 | ||
|WinId=633528588247366034 | |WinId=633528588247366034 | ||
- | | | + | |csrc=I14 |
}} | }} |
גרסה מתאריך 02:12, 28 בדצמבר 2010
תקציר
הכביש עובר כיום מעל סכר בריטי הצמוד מדרום לסכר הרודיאני, שבחורפי 92-93 אף הותיר מדרום אליו אגם רציני. מתחת לסכר המרשים וממערב אליו זורמת אמת הביאר וניתן לראות בצידו הצפוני את זרימת המים באמה, בעיקר לאחר חורפים גשומים.
הסכר הבריטי נועד להעברת צינור מים שחלקים ממנו נמצאים כיום למרגלות הגשר.
בהמשך האמה לכיוון גבעת הדגן יש קטע ש אמה כפולה ומנהרה נוספת.
הרחבה
סיווג: אחר
נגישות:
מקור:עמית הורן
תאריך עדכון: 07/03/2009 02:12:02
קישורים חיצוניים