מעלה מחמל

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
שורה 11: שורה 11:
הציר אינו מסומן בסימון שבילים עקב מסוכנותו.
הציר אינו מסומן בסימון שבילים עקב מסוכנותו.
עליה וירידה ברגל מאתגרות גם למיטיבי לכת, עקב תלילות ודרדרת. מעבר רכוב מאד לא מומלץ
עליה וירידה ברגל מאתגרות גם למיטיבי לכת, עקב תלילות ודרדרת. מעבר רכוב מאד לא מומלץ
 +
|LongDescription=נכון לסוכות 2016 ,הציר נחסם פיזית על ידי רשות שמורות הטבע
|images=תמונה 083.jpg,DSC02664 (Large).JPG,דני במחמל.jpg,
|images=תמונה 083.jpg,DSC02664 (Large).JPG,דני במחמל.jpg,
-
|PointType=מעלה
+
|PointType=אין מעבר
-
|Contributors=נעם עציוני, ליטמן6, Universn, Benzeev7, Dtichon, Tomer s, Natanguy, יצחק מולכו, Bashea, שחר74
+
|Contributors=נעם עציוני, ליטמן6, Universn, Benzeev7, Dtichon, Tomer s, Natanguy, יצחק מולכו, Bashea, שחר74, Vi1949
|csrc=I14
|csrc=I14
-
|LastUpdate=4/17/2016 16:31:47
+
|LastUpdate=10/22/2016 11:28:44
|WinId=633033381137261608
|WinId=633033381137261608
-
|LongDescription=
 
|Accessibility=
|Accessibility=
|ExtLinks=
|ExtLinks=
}}
}}

גרסה מתאריך 11:28, 22 באוקטובר 2016

תמונה 083.jpg

   636 מ'

תקציר

ארוך, תלול ודרדרת. שיפוע מטורף.ירדנו שני רכבים היילקס ומגנום מומלץ לותר על הירידה דרדרת רצינית סכנת התהפכות ממשית. נכון ל5/13 המעלה טופל ויושר הבורות נעלמו ונשאר רק מעלה דרדרתי ארוך ותלול. צמיגי שטח עם לחץ אויר נמוך (10PSI) הילוך נמוך ונחישות קלה ואתם למעלה. כיוון העליה הוא מדרום לצפון. לקראת סוף העלייה ישנה מדרגה מסוכנת במיוחד לטרקטורונים ואופנועים מומלץ להיצמד שמאלה ולהימנע ממצב התהפכות. הציר אינו מסומן בסימון שבילים עקב מסוכנותו. עליה וירידה ברגל מאתגרות גם למיטיבי לכת, עקב תלילות ודרדרת. מעבר רכוב מאד לא מומלץ

הרחבה

נכון לסוכות 2016 ,הציר נחסם פיזית על ידי רשות שמורות הטבע

סיווג: אין מעבר
נגישות:
מקור:נעם עציוני, ליטמן6, Universn, Benzeev7, Dtichon, Tomer s, Natanguy, יצחק מולכו, Bashea, שחר74, Vi1949
תאריך עדכון: 10/22/2016 11:28:44

קישורים חיצוניים

DSC02664 (Large).JPGדני במחמל.jpg



כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים