מעבר כרם שלום

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
(שם:מעבר כרם שלום. תיאור:המעבר הוקם בעקבות ההתנתקות ב2005 כדי להחליף את מעבר רפיח כמעבר בעל בקרה על הכנסת סחורות ממצרים. עם סגירת יתר המעברים)
 
(גרסת ביניים אחת אינה מוצגת)
שורה 8: שורה 8:
בשל המנהרות המרובות לאורך ציר פילדלפי, כיום עוברים במעבר קצת פחות מ200 משאיות ביום בלבד.
בשל המנהרות המרובות לאורך ציר פילדלפי, כיום עוברים במעבר קצת פחות מ200 משאיות ביום בלבד.
-
|images=
 
-
|Accessibility=
 
|PointType=מבנה
|PointType=מבנה
-
|Contributors=עמית הורן, איתם גונן
+
|Contributors=עמית הורן, איתם גונן, Bar malul, ע.רוטשטיין
|csrc=SZ14
|csrc=SZ14
-
|LastUpdate=11/10/2014 09:58:02
+
|LastUpdate=3/26/2019 18:45:00
|WinId=635011167525660337
|WinId=635011167525660337
|LongDescription=
|LongDescription=
 +
|Accessibility=
|ExtLinks=
|ExtLinks=
 +
|images=
}}
}}

גרסה אחרונה מתאריך 18:45, 26 במרץ 2019

   79 מ'

תקציר

המעבר הוקם בעקבות ההתנתקות ב2005 כדי להחליף את מעבר רפיח כמעבר בעל בקרה על הכנסת סחורות ממצרים. עם סגירת יתר המעברים לרצועת עזה מלבד מעבר ארז, הפך המעבר לדרך הכניסה היחידה לסחורות באופן יומיומי.

בשל המנהרות המרובות לאורך ציר פילדלפי, כיום עוברים במעבר קצת פחות מ200 משאיות ביום בלבד.

הרחבה



סיווג: מבנה
נגישות:
מקור:עמית הורן, איתם גונן, Bar malul, ע.רוטשטיין
תאריך עדכון: 3/26/2019 18:45:00

קישורים חיצוניים





כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים