תחנת הרכבת של בתיר-גשר בתיר

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
 
(גרסת ביניים אחת אינה מוצגת)
שורה 4: שורה 4:
|Height=582
|Height=582
|MeasuredByGPS=No
|MeasuredByGPS=No
-
|Name=תחנת הרכבת של בתיר
+
|Name=תחנת הרכבת של בתיר-גשר בתיר
|Description=במקום שלטים של רכבת ישראל "בית"ר" (ראשי התיבות במקור) ומתקן מיתוג של רכבת ישראל היושב היכן שבעבר ישבה התחנה של בתיר מ1892. תמונה של הרכבת בתחנה: http://www.ynet.co.il/PicServer2/17112009/2306162/1146_ot.jpg
|Description=במקום שלטים של רכבת ישראל "בית"ר" (ראשי התיבות במקור) ומתקן מיתוג של רכבת ישראל היושב היכן שבעבר ישבה התחנה של בתיר מ1892. תמונה של הרכבת בתחנה: http://www.ynet.co.il/PicServer2/17112009/2306162/1146_ot.jpg
שורה 10: שורה 10:
התחנה נהרסה בידי רכבת ישראל בעת סלילת הפסים החדשים, וכן גם הושמדו מתקן מילוי המים, המעביר והבריכה הבריטיים. המועצה לשימור אתרים דורשת כבר מספר שנים מרכבתישראל לשחזר את הדברים שנהרסו וגם כך להקים במקום נקודת מג"ב לשמירה על הפסים מפני הכפר, אך לשווא.
התחנה נהרסה בידי רכבת ישראל בעת סלילת הפסים החדשים, וכן גם הושמדו מתקן מילוי המים, המעביר והבריכה הבריטיים. המועצה לשימור אתרים דורשת כבר מספר שנים מרכבתישראל לשחזר את הדברים שנהרסו וגם כך להקים במקום נקודת מג"ב לשמירה על הפסים מפני הכפר, אך לשווא.
-
|images=כתובת צהובה.JPG,  
+
במקום גשר קשתות גבוה של הרכבת
 +
|images=כתובת צהובה.JPG,
 +
|Accessibility=רכב פרטי
|PointType=אתר היסטורי
|PointType=אתר היסטורי
-
|Contributors=עמית הורן, Marikriber
+
|Contributors=עמית הורן, Marikriber, היסטוריה על המפה, ליאו
|csrc=I14
|csrc=I14
-
|LastUpdate=10/1/2011 06:35:16
+
|LastUpdate=5/31/2024 12:21:49
|WinId=633517545031686913
|WinId=633517545031686913
|LongDescription=
|LongDescription=
-
|Accessibility=
 
|ExtLinks=
|ExtLinks=
}}
}}

גרסה אחרונה מתאריך 12:21, 31 במאי 2024

כתובת צהובה.JPG

   582 מ'

תקציר

במקום שלטים של רכבת ישראל "בית"ר" (ראשי התיבות במקור) ומתקן מיתוג של רכבת ישראל היושב היכן שבעבר ישבה התחנה של בתיר מ1892. תמונה של הרכבת בתחנה: http://www.ynet.co.il/PicServer2/17112009/2306162/1146_ot.jpg

עם זאת, ניתן לראות את צינור המים המוליך מאמת המים של המעיין של בתיר, גבוה אל מעל לפסים על מנת להכניס מים לדוד הקיטור של קטרי הקיטור התורכיים והבריטיים. על צינור המים תבליט בריטי.

התחנה נהרסה בידי רכבת ישראל בעת סלילת הפסים החדשים, וכן גם הושמדו מתקן מילוי המים, המעביר והבריכה הבריטיים. המועצה לשימור אתרים דורשת כבר מספר שנים מרכבתישראל לשחזר את הדברים שנהרסו וגם כך להקים במקום נקודת מג"ב לשמירה על הפסים מפני הכפר, אך לשווא. במקום גשר קשתות גבוה של הרכבת

הרחבה



סיווג: אתר היסטורי
נגישות: רכב פרטי
מקור:עמית הורן, Marikriber, היסטוריה על המפה, ליאו
תאריך עדכון: 5/31/2024 12:21:49

קישורים חיצוניים





כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים