פריצת קצא"א במעלה מחמל

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
(שם:מעלה מחמל. תיאור:ארוך, תלול ודרדרת. שיפוע מטורף.ירדנו שני רכבים היילקס ומגנום מומלץ לותר על הירידה דרדרת רצינית סכנת התהפכות ממשית. נכו)
 
(5 גרסאות ביניים אינן מוצגות)
שורה 4: שורה 4:
|Height=636
|Height=636
|MeasuredByGPS=No
|MeasuredByGPS=No
-
|Name=מעלה מחמל
+
|Name=פריצת קצא"א במעלה מחמל
-
|Description=ארוך, תלול ודרדרת. שיפוע מטורף.ירדנו שני רכבים היילקס ומגנום מומלץ לותר על הירידה דרדרת רצינית סכנת התהפכות ממשית.
+
|Description=נכון לסוכות 2016 ,הציר נחסם פיזית על ידי חברת קצא"א
-
נכון ל5/13 המעלה טופל ויושר הבורות נעלמו ונשאר רק מעלה דרדרתי ארוך ותלול. צמיגי שטח עם לחץ אויר נמוך (10PSI) הילוך נמוך ונחישות קלה ואתם למעלה.
+
-
כיוון העליה הוא מדרום לצפון.
+
-
לקראת סוף העלייה ישנה מדרגה מסוכנת במיוחד לטרקטורונים ואופנועים מומלץ להיצמד שמאלה ולהימנע ממצב התהפכות.
+
-
הציר אינו מסומן בסימון שבילים עקב מסוכנותו.
+
|images=תמונה 083.jpg,DSC02664 (Large).JPG,דני במחמל.jpg,
|images=תמונה 083.jpg,DSC02664 (Large).JPG,דני במחמל.jpg,
-
|Accessibility=
+
|PointType=אין מעבר
-
|PointType=מעלה
+
|Contributors=נעם עציוני, ליטמן6, Universn, Benzeev7, Dtichon, Tomer s, Natanguy, יצחק מולכו, Bashea, שחר74, Vi1949, Tzurnetzer, ליאו
-
|Contributors=נעם עציוני, ליטמן6, Universn, Benzeev7, Dtichon, Tomer s, Natanguy, יצחק מולכו, Bashea
+
|csrc=I14
|csrc=I14
-
|LastUpdate=12/26/2015 07:31:37
+
|LastUpdate=3/21/2018 21:46:10
|WinId=633033381137261608
|WinId=633033381137261608
|LongDescription=
|LongDescription=
 +
|Accessibility=
|ExtLinks=
|ExtLinks=
}}
}}

גרסה אחרונה מתאריך 21:46, 21 במרץ 2018

תמונה 083.jpg

   636 מ'

תקציר

נכון לסוכות 2016 ,הציר נחסם פיזית על ידי חברת קצא"א

הרחבה



סיווג: אין מעבר
נגישות:
מקור:נעם עציוני, ליטמן6, Universn, Benzeev7, Dtichon, Tomer s, Natanguy, יצחק מולכו, Bashea, שחר74, Vi1949, Tzurnetzer, ליאו
תאריך עדכון: 3/21/2018 21:46:10

קישורים חיצוניים

DSC02664 (Large).JPGדני במחמל.jpg



כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים