שביל היורד מבית חולים פלימן לבית ספר הבונים

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
(דף חדש: {{Point |Lon=35.00248432159424 |Lat=32.78128531632159 |Height=291 |MeasuredByGPS=No |Name=שביל היורד מבית חולים פלימן לרמות ספיר או רמז |Description...)
שורה 4: שורה 4:
|Height=291
|MeasuredByGPS=No
|Name=שביל היורד מבית חולים פלימן לרמות ספיר או רמז
|Name=שביל היורד מבית חולים פלימן לבית ספר הבונים
|Description=הולכים עד לקצה החניה של בית חולים פלימן,יורדים קצת מהחניה ,פונים שמאלה,הולכים עד שמגיעים לדרך יחסית רחבה שנעלמת לתוך היער והופכת להיות ליותר צרה.פונים לדרך וממשיכים בה,יש לשים לב שלפעמים היא מתעקלת או נפרדת לשתי דרכים,לכן יש ללכת בדרך שנראת הכי טובה והכי נוחה.בנוסף יש קטעים שנראים ללא המשך אז יש לחפש אותם.ממשיכים לרדת בדרך עד שמגיעים לדרך עם סרטים בצבע כחול.אם ממשיכים ימינה מגיעים לאזור בית ספר בונים,ועם בחרתם שמאלה תגיעו לגשר רמות ספיר(יש לקחת בחשבון שדרך זו קשה למעבר)
|Description=השביל מתחיל מסוף החניה של בית החולים,בפניה שמאלה.יש להמשיך בדרך הפונה צפונה.השביל יורד לאיטו לכיוון הואדי של בית ספר הבונים,עם נוף טוב.
השביל סומן על ידי, בערמות אבנים ובחצים חרוטים על אבנים,יש לקחת בחשבון שבתחילת המסלול בסופו לא סומנו סימונים רבים,וזאת כדי לא למשוך  יותר מדי מטיילים.לאחר שראיתם את הסימון הראשון,בדרך כלל תראו גם את הסימון הבא.אם לא ראיתם ,יש תמיד ללכת ישר ,כברירת מחדל.(שימו לב ,הסימונים נמצאים על האדמה).ספרו לחבריכם על השביל,ובבקשה אל תהרסו את הסימונים,ובמידת הצורך תקנו או הוסיפו סימונים.תודה.
|Accessibility=ברגל

גרסה מתאריך 15:54, 17 באוקטובר 2013

291 מ'

תקציר

השביל מתחיל מסוף החניה של בית החולים,בפניה שמאלה.יש להמשיך בדרך הפונה צפונה.השביל יורד לאיטו לכיוון הואדי של בית ספר הבונים,עם נוף טוב. השביל סומן על ידי, בערמות אבנים ובחצים חרוטים על אבנים,יש לקחת בחשבון שבתחילת המסלול בסופו לא סומנו סימונים רבים,וזאת כדי לא למשוך יותר מדי מטיילים.לאחר שראיתם את הסימון הראשון,בדרך כלל תראו גם את הסימון הבא.אם לא ראיתם ,יש תמיד ללכת ישר ,כברירת מחדל.(שימו לב ,הסימונים נמצאים על האדמה).ספרו לחבריכם על השביל,ובבקשה אל תהרסו את הסימונים,ובמידת הצורך תקנו או הוסיפו סימונים.תודה.