תחנת הרכבת של בתיר

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
מ (תיקון נ.צ.)
שורה 10: שורה 10:
התחנה נהרסה בידי רכבת ישראל בעת סלילת הפסים החדשים, וכן גם הושמדו מתקן מילוי המים, המעביר והבריכה הבריטיים. המועצה לשימור אתרים דורשת כבר מספר שנים מרכבתישראל לשחזר את הדברים שנהרסו וגם כך להקים במקום נקודת מג"ב לשמירה על הפסים מפני הכפר, אך לשווא.
התחנה נהרסה בידי רכבת ישראל בעת סלילת הפסים החדשים, וכן גם הושמדו מתקן מילוי המים, המעביר והבריכה הבריטיים. המועצה לשימור אתרים דורשת כבר מספר שנים מרכבתישראל לשחזר את הדברים שנהרסו וגם כך להקים במקום נקודת מג"ב לשמירה על הפסים מפני הכפר, אך לשווא.
 +
|images=כתובת צהובה.JPG,
 +
|PointType=אתר היסטורי
 +
|Contributors=עמית הורן, Marikriber
 +
|csrc=I14
 +
|LastUpdate=10/1/2011 06:35:16
 +
|WinId=633517545031686913
|LongDescription=
|LongDescription=
|Accessibility=
|Accessibility=
-
|PointType=אתר היסטורי
 
-
|images=
 
|ExtLinks=
|ExtLinks=
-
|Contributors=עמית הורן
 
-
|LastUpdate=05/09/2010 01:20:46
 
-
|WinId=633517545031686913
 
-
|csrc=I14
 
}}
}}

גרסה מתאריך 06:35, 1 באוקטובר 2011

   582 מ'

תקציר

במקום שלטים של רכבת ישראל "בית"ר" (ראשי התיבות במקור) ומתקן מיתוג של רכבת ישראל היושב היכן שבעבר ישבה התחנה של בתיר מ1892. תמונה של הרכבת בתחנה: http://www.ynet.co.il/PicServer2/17112009/2306162/1146_ot.jpg

עם זאת, ניתן לראות את צינור המים המוליך מאמת המים של המעיין של בתיר, גבוה אל מעל לפסים על מנת להכניס מים לדוד הקיטור של קטרי הקיטור התורכיים והבריטיים. על צינור המים תבליט בריטי.

התחנה נהרסה בידי רכבת ישראל בעת סלילת הפסים החדשים, וכן גם הושמדו מתקן מילוי המים, המעביר והבריכה הבריטיים. המועצה לשימור אתרים דורשת כבר מספר שנים מרכבתישראל לשחזר את הדברים שנהרסו וגם כך להקים במקום נקודת מג"ב לשמירה על הפסים מפני הכפר, אך לשווא.

הרחבה



סיווג: אתר היסטורי
נגישות:
מקור:עמית הורן, Marikriber
תאריך עדכון: 10/1/2011 06:35:16

קישורים חיצוניים





כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים