כביש הבטון המנדטורי

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
מ (תיקון נ.צ.)
שורה 1: שורה 1:
{{Point
{{Point
-
|Lon=34.4586772286483
+
|Lon=34.4593321617216
-
|Lat=31.4313995054659
+
|Lat=31.4317786380757
-
|Height=45
+
|Height=49
|MeasuredByGPS=No
|MeasuredByGPS=No
|Name=כביש הבטון המנדטורי
|Name=כביש הבטון המנדטורי
שורה 20: שורה 20:
|LastUpdate=12/04/2008 01:35:54
|LastUpdate=12/04/2008 01:35:54
|WinId=633639873548322375
|WinId=633639873548322375
-
|Csrc=
+
|csrc=I14
}}
}}

גרסה מתאריך 22:47, 27 בדצמבר 2010

Dsc Nokia E72 382.JPG

   49 מ'

תקציר

כביש הבטון - נסלל בימי המנדט הבריטי, משדה התעופה בעזה ל"ביצורים" דרך מכרות הגפרית. עד מלחמת העצמאות הכביש שימש כעורק תחבורה עיקרי מנחאביר צפונה. עם פרוץ מלחמת העצמאות ולאחריה, חדלו מלהשתמש בו והיו נוסעים בדרך עפר שעברה ממזרח לבארות יצחק, עד לכביש סעד. לימים נסלל באותו תוואי, כביש הנגב המערבי.



מקור: http://212.116.164.25/wikibbutz/index.php?title=%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9_%D7%94%D7%91%D7%98%D7%95%D7%9F

הרחבה



סיווג: אחר
נגישות:
מקור:soogsoog
תאריך עדכון: 12/04/2008 01:35:54

קישורים חיצוניים

לוג מועצה 2.png2020-02-22T12 57 33.719848614207.jpg2020-02-22T12 58 27.161902375148.jpg



כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים