מעלה מחמל
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
(שם:מעלה מחמל. תיאור:ארוך, תלול ודרדרת. שיפוע מטורף.ירדנו שני רכבים היילקס ומגנום מומלץ לותר על הירידה דרדרת רצינית סכנת התהפכות ממשית. נכו) |
|||
שורה 10: | שורה 10: | ||
לקראת סוף העלייה ישנה מדרגה מסוכנת במיוחד לטרקטורונים ואופנועים מומלץ להיצמד שמאלה ולהימנע ממצב התהפכות. | לקראת סוף העלייה ישנה מדרגה מסוכנת במיוחד לטרקטורונים ואופנועים מומלץ להיצמד שמאלה ולהימנע ממצב התהפכות. | ||
הציר אינו מסומן בסימון שבילים עקב מסוכנותו. | הציר אינו מסומן בסימון שבילים עקב מסוכנותו. | ||
+ | עליה וירידה ברגל מאתגרות גם למיטיבי לכת, עקב תלילות ודרדרת. מעבר רכוב מאד לא מומלץ | ||
|images=תמונה 083.jpg,DSC02664 (Large).JPG,דני במחמל.jpg, | |images=תמונה 083.jpg,DSC02664 (Large).JPG,דני במחמל.jpg, | ||
- | |||
|PointType=מעלה | |PointType=מעלה | ||
- | |Contributors=נעם עציוני, ליטמן6, Universn, Benzeev7, Dtichon, Tomer s, Natanguy, יצחק מולכו, Bashea | + | |Contributors=נעם עציוני, ליטמן6, Universn, Benzeev7, Dtichon, Tomer s, Natanguy, יצחק מולכו, Bashea, שחר74 |
|csrc=I14 | |csrc=I14 | ||
- | |LastUpdate= | + | |LastUpdate=4/17/2016 16:31:47 |
|WinId=633033381137261608 | |WinId=633033381137261608 | ||
|LongDescription= | |LongDescription= | ||
+ | |Accessibility= | ||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
}} | }} |
גרסה מתאריך 16:31, 17 באפריל 2016
תקציר
ארוך, תלול ודרדרת. שיפוע מטורף.ירדנו שני רכבים היילקס ומגנום מומלץ לותר על הירידה דרדרת רצינית סכנת התהפכות ממשית.
נכון ל5/13 המעלה טופל ויושר הבורות נעלמו ונשאר רק מעלה דרדרתי ארוך ותלול. צמיגי שטח עם לחץ אויר נמוך (10PSI) הילוך נמוך ונחישות קלה ואתם למעלה.
כיוון העליה הוא מדרום לצפון.
לקראת סוף העלייה ישנה מדרגה מסוכנת במיוחד לטרקטורונים ואופנועים מומלץ להיצמד שמאלה ולהימנע ממצב התהפכות.
הציר אינו מסומן בסימון שבילים עקב מסוכנותו.
עליה וירידה ברגל מאתגרות גם למיטיבי לכת, עקב תלילות ודרדרת. מעבר רכוב מאד לא מומלץ
הרחבה
סיווג: מעלה
נגישות:
מקור:נעם עציוני, ליטמן6, Universn, Benzeev7, Dtichon, Tomer s, Natanguy, יצחק מולכו, Bashea, שחר74
תאריך עדכון: 4/17/2016 16:31:47
קישורים חיצוניים