בור מים זרחין
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
ביר עג'לג'ל (שיחה | תרומות) (שם:בור מים זרחין. תיאור:אחלה בור שווה את ההגעה.מים מעל 2 מטר.איזור טיפה מלוכלך. איך להגיע ? אופציה 1: אחרי שנכנסים למבוא חורון ממשיכים לסוף ה) |
Noam Shlush (שיחה | תרומות) (שם:בור מים זרחין. תיאור:אחלה בור שווה את ההגעה.מים מעל 2 מטר.איזור טיפה מלוכלך. איך להגיע ? אופציה 1: אחרי שנכנסים למבוא חורון ממשיכים לסוף ה) |
||
| (5 גרסאות ביניים אינן מוצגות) | |||
| שורה 9: | שורה 9: | ||
אופציה 1: אחרי שנכנסים למבוא חורון ממשיכים לסוף היישוב עד הכוילל החדש > מימין לכוילל יש ירידת עפר שמתעקלת עד לערמות חציר ושער גדול ניתן להחנות שם או לעבור את השער> ממש מול השער ישנה עליית עפר שמתעקלת ימינה 3 דק הליכה ואתם שם. | אופציה 1: אחרי שנכנסים למבוא חורון ממשיכים לסוף היישוב עד הכוילל החדש > מימין לכוילל יש ירידת עפר שמתעקלת עד לערמות חציר ושער גדול ניתן להחנות שם או לעבור את השער> ממש מול השער ישנה עליית עפר שמתעקלת ימינה 3 דק הליכה ואתם שם. | ||
אופציה 2 : נוסעים על כביש מספר 3 ובמקום לפנות ימינה לתוך מבוא חורון ממשיכים ישר עם הכביש שמתעקל ימינה בסופו מחנים ליד השער (המתואר באופציה 1) ועולים לבור דרך השביל משמאל. | אופציה 2 : נוסעים על כביש מספר 3 ובמקום לפנות ימינה לתוך מבוא חורון ממשיכים ישר עם הכביש שמתעקל ימינה בסופו מחנים ליד השער (המתואר באופציה 1) ועולים לבור דרך השביל משמאל. | ||
| - | + | ||
| - | |images=2016.07.01-173441.192.android.jpg | + | *עדכון 18.6.18 אחלה מים, נקיים, קצת ריח מסריח אבל מעולה ומרענן |
| + | 4/8/21 אי אפשר להיכנס, חסום | ||
| + | |||
| + | עדכון 06/2026 עדיין חסום | ||
| + | |images=2016.07.01-173441.192.android.jpg,2018.06.18-190406.066.android.jpg,2026-06-07T14_55_05.551577575710.jpg | ||
|Accessibility= | |Accessibility= | ||
|PointType=בור מים | |PointType=בור מים | ||
| - | |Contributors=אאלעד541, ביר עג'לג'ל | + | |Contributors=אאלעד541, ביר עג'לג'ל, שי מילר10, אחסח, נתן 08, עדאד, עומר אליעזר גרוס, Noam Shlush |
| - | |csrc= | + | |csrc=mobile |
| - | |LastUpdate= | + | |LastUpdate=6/7/2026 11:55:06 |
|WinId=636030873889499631 | |WinId=636030873889499631 | ||
|LongDescription= | |LongDescription= | ||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
}} | }} | ||
גרסה אחרונה מתאריך 11:55, 7 ביוני 2026
275 מ'
תקציר
אחלה בור שווה את ההגעה.מים מעל 2 מטר.איזור טיפה מלוכלך. איך להגיע ? אופציה 1: אחרי שנכנסים למבוא חורון ממשיכים לסוף היישוב עד הכוילל החדש > מימין לכוילל יש ירידת עפר שמתעקלת עד לערמות חציר ושער גדול ניתן להחנות שם או לעבור את השער> ממש מול השער ישנה עליית עפר שמתעקלת ימינה 3 דק הליכה ואתם שם. אופציה 2 : נוסעים על כביש מספר 3 ובמקום לפנות ימינה לתוך מבוא חורון ממשיכים ישר עם הכביש שמתעקל ימינה בסופו מחנים ליד השער (המתואר באופציה 1) ועולים לבור דרך השביל משמאל.
- עדכון 18.6.18 אחלה מים, נקיים, קצת ריח מסריח אבל מעולה ומרענן
4/8/21 אי אפשר להיכנס, חסום
עדכון 06/2026 עדיין חסום
הרחבה
סיווג: בור מים
נגישות:
מקור:אאלעד541, ביר עג'לג'ל, שי מילר10, אחסח, נתן 08, עדאד, עומר אליעזר גרוס, Noam Shlush
תאריך עדכון: 6/7/2026 11:55:06
קישורים חיצוניים