תרומות המשתמש
מתוך עמוד ענן
(אחרונות | ראשונות) צפייה ב - (50 הבאות | 50 הקודמות) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- 04:43, 3 ביולי 2017 (הבדל | היסטוריה) ח תצפית יפה (שם:תצפית יפה . תיאור:נוף מרשים לכל הכיוונים.) (אחרון)
- 04:43, 3 ביולי 2017 (הבדל | היסטוריה) אנדרטה לחללי גדוד 5 של הפלמ"ח (שם:מצפור + אנדרטה לחללי גדוד 5 של הפלמ"ח. תיאור:מהמצפור תצפית מרהיבה ולא שגרתית על פיתחת שער הגיא ועל משלטיו. השילוט המפורט לאורך כל המצפור)
- 04:43, 3 ביולי 2017 (הבדל | היסטוריה) שמורת בתרונות רוחמה(שלט ישנו אך השמורה ממזרח) (שם:שמורת בתרונות רוחמה(שלט ישנו אך השמורה ממזרח). תיאור:האזור הטבעי היפה ביותר המייצג את הצומח והאקוסיסטמה הטבעיים של אזור דרום פלשת וצפו)
- 04:43, 3 ביולי 2017 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2017.04.28-141118.353.android.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 04:41, 3 ביולי 2017 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2017.04.28-141027.557.android.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 04:41, 3 ביולי 2017 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2017.04.28-140810.702.android.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 04:40, 3 ביולי 2017 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2017.04.14-145027.958.android.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 04:39, 3 ביולי 2017 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2017.04.14-144809.741.android.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 04:38, 3 ביולי 2017 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2017.04.09-132046.558.android.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 08:49, 9 באפריל 2017 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2017.04.07-115031.325.android.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 07:53, 9 באפריל 2017 (הבדל | היסטוריה) ח נקודת תצפית יפה (שם:נקודת תצפית יפה. תיאור:נוף נחמד לכיוון מזרח ולכיוון צפון.) (אחרון)
- 04:49, 7 באפריל 2017 (הבדל | היסטוריה) ח מרבץ כלניות (שם:מרבץ כלניות. תיאור:יפה!) (אחרון)
- 04:49, 7 באפריל 2017 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2017.04.01-120221.026.android.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 10:22, 6 בפברואר 2017 (הבדל | היסטוריה) מעבר מסילה מוסדר (שם:מעבר מסילה - כיום מבוטל. תיאור:מעבר מסילה שבוטל . במפות מופיע עדיין כמעבר מסודר - זהירות ! ליד המעבר מצפון למסילה באר נפט פעילה של חברת לפ)
- 11:59, 20 בינואר 2017 (הבדל | היסטוריה) מעבר לכלי רכב ... (שם:מעבר מתחת למסילה. תיאור:מעבר לכלי רכב מתחת למסילת הרכבת)
- 11:59, 20 בינואר 2017 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2017.01.20-135959.399.android.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 16:47, 17 בינואר 2017 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2017.01.17-140809.387.android.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 13:12, 12 בינואר 2017 (הבדל | היסטוריה) ח גשר מעל פסי הרכבת (שם:גשר מעל פסי הרכבת. תיאור:)
- 13:12, 12 בינואר 2017 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2017.01.12-135519.847.android.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 10:54, 9 בדצמבר 2016 (הבדל | היסטוריה) ח נקודת תצפית יפה (שם:נקודת תצפית יפה. תיאור:לכיוון דרום מערב ומזרח. ביום בהיר נוף מרהיב.) (אחרון)
- 10:54, 9 בדצמבר 2016 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2016.12.09-134314.995.android.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 13:43, 6 בדצמבר 2016 (הבדל | היסטוריה) ח השקמה של זייתא-עץ שקמה. (שם:נקודת עצירה משובחת. תיאור:עץ גדול לצל. נוף יפה לכל הכיוונים.)
- 13:43, 6 בדצמבר 2016 (הבדל | היסטוריה) עליה נוחה לחר' א-ראעי: להמשיך עם השביל כ 400 מ' ולעלות ימינה (שם:פריחת שקדיות מרהיבה. תיאור:יש גם כמה להקות של איילים באזור.)
- 13:43, 6 בדצמבר 2016 (הבדל | היסטוריה) מגדל שמירה של בזק תחנת גלאון (שם:מגדל שמירה של בזק תחנת גלאון. תיאור:נראה לא פעיל מסביב כמה דקלים ואנטנה. ביקרנו באתר,,במקום פרצה שריפה ורודים עשנים נראו עדיין, חבל שכך) (אחרון)
- 13:43, 6 בדצמבר 2016 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2016.12.06-134440.867.android.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 13:39, 6 בדצמבר 2016 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2016.12.06-134130.672.android.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 07:51, 12 בנובמבר 2016 (הבדל | היסטוריה) ח חסימה. אין שביל לכיוון מזרח. (שם:חסימה. אין שביל לכיוון מזרח.. תיאור:אין שום שביל שממשיך מזרחה. יש רק גדר. בכלל כל האזור פה מלא גדרות ושערים נעולים (שטחי מרעה/ מתקנים צבאי) (אחרון)
- 10:27, 4 בנובמבר 2016 (הבדל | היסטוריה) מעבר תת קרקעי מתחת לפסי רכבת (שם:מעבר תת קרקעי מתחת לפסי רכבת. תיאור:מעבר תת קרקעי. ניתן לעבור ברכב, דרכי הגישה מעולות.) (אחרון)
- 10:27, 4 בנובמבר 2016 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2016.11.04-132746.751.android.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 10:27, 4 בנובמבר 2016 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2016.11.04-132651.770.android.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 18:22, 29 באוקטובר 2016 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2016.10.21-141410.318.android.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 11:11, 27 באוקטובר 2016 (הבדל | היסטוריה) ח מעבר תחתי מתחת לכביש ולפסי הרכבת (שם:מעבר תחתי מתחת לכביש ולפסי הרכבת. תיאור:רחב, גבוה, מפולס ונוח לחצייה.)
- 14:36, 14 ביוני 2014 (הבדל | היסטוריה) תחנה מרכזית יבנה ותחנת רכבת
- 23:49, 12 ביוני 2014 (הבדל | היסטוריה) מעבר מתחת לפסי הרכבת (שם:מעבר מתחת לפסי הרכבת. תיאור:מעבר צר מתאים לרוכבי דו גלגלי בלבד.) (אחרון)
- 23:49, 12 ביוני 2014 (הבדל | היסטוריה) ח קובץ:2014.06.12-133452.153.iphone.jpg (תמונה ממכשיר נייד) (אחרון)
- 10:30, 12 ביוני 2014 (הבדל | היסטוריה) ח מעבר מתחת לפסי הרכבת (שם:מעבר מתחת לפסי הרכבת. תיאור:מעבר צר מתאים לרוכבי דו גלגלי בלבד.)
- 13:16, 10 במאי 2014 (הבדל | היסטוריה) מעבר תחתי לרכב 4X4 מתחת לכביש 40
- 13:09, 10 במאי 2014 (הבדל | היסטוריה) תחנת רכבת "יבנה-מזרח"
- 13:07, 10 במאי 2014 (הבדל | היסטוריה) דרכי עפר (אחרון)
- 09:10, 9 במאי 2014 (הבדל | היסטוריה) תחנת רכבת "יבנה-מזרח"
- 09:08, 9 במאי 2014 (הבדל | היסטוריה) ח תחנת רכבת "יבנה-מזרח" (דף חדש: {{Point |Lon=34.74331855773926 |Lat=31.86159431770451 |Height=33 |MeasuredByGPS=No |Name=תחנת רכבת "יבנה-מזרח" |Description=התחנה נפתחה בשנת 1992. לאחר...)
- 09:03, 9 במאי 2014 (הבדל | היסטוריה) תחנה מרכזית יבנה ותחנת רכבת
- 16:21, 18 באפריל 2014 (הבדל | היסטוריה) חניון + מעבר מתחת לכביש 3
- 16:20, 18 באפריל 2014 (הבדל | היסטוריה) חניון + מעבר מתחת לכביש 3
- 16:13, 18 באפריל 2014 (הבדל | היסטוריה) חניון + מעבר מתחת לכביש 3
- 16:06, 18 באפריל 2014 (הבדל | היסטוריה) זהירות סכנה - בור לרוחב כל השביל
- 16:03, 18 באפריל 2014 (הבדל | היסטוריה) גשר כולל מעבר תחתי
- 16:01, 18 באפריל 2014 (הבדל | היסטוריה) יצאה/כניסה לשביל האדום
- 09:59, 16 באפריל 2014 (הבדל | היסטוריה) ח מעבר תחתי לרכב 4X4 מתחת לכביש 40 (דף חדש: {{Point |Lon=34.782114028930664 |Lat=31.832795028213493 |Height=38 |MeasuredByGPS=No |Name=מעבר תחתי לרכב מתחת לכביש 40 |Description=נוח לחציה ופחות ת...)
- 19:06, 10 בינואר 2014 (הבדל | היסטוריה) זהירות סכנה - בור לרוחב כל השביל
(אחרונות | ראשונות) צפייה ב - (50 הבאות | 50 הקודמות) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)