תחנת רכבת ירושלים-בנייני-האומה

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
(שם:תחנת רכבת ירושלים-בנייני-האומה. תיאור:כאן נבנית תחנת הרכבת המרכזית של ירושלים. הנסיעה מתחנה זו דרך נתב"ג לתל-אביב אמורה להימשך חצי שעה ב)
(5 גרסאות ביניים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
{{Point
{{Point
-
|Lon=35.2011637413665
+
|Lon=35.202528834343
-
|Lat=31.7879147814686
+
|Lat=31.788111006791
-
|Height=809
+
|Height=817
|MeasuredByGPS=No
|MeasuredByGPS=No
|Name=תחנת רכבת ירושלים-בנייני-האומה
|Name=תחנת רכבת ירושלים-בנייני-האומה
-
|Description=כאן נבנית תחנת הרכבת המרכזית של ירושלים. הנסיעה מתחנה זו דרך נתב"ג לתל-אביב אמורה להימשך חצי שעה בלבד. הקטע של המסילה מת"א לצומת דניאל כבר פתוח לתנועת הרכבות ועוברות דרכו הרכבות למודיעין. הקטע מצומת דניאל לירושלים העובר דרך המנהרה הארוכה ביותר במזרח התוכון (שהמכרז לכרייתה אמור להסתיים בסוף קייץ 2009) ודרך הגשר הארוך ביותר במזרח התיכון שהוקם בעמק האיילון (רואים טוב את הגשר מכביש 1 ואפשר לראותו גם מכביש 443 באיזור בית חורון). תחנת בנייני-האומה מוקמת בעומק של 80 מטר מתחת לפני הקרקע. הרכבות ייכנסו לתחנה דרך מנהרה באיזור מי-נפתוח. זמן משוער לפתיחת התחנה: שנת 2014.
+
|Description=כאן נבנית תחנת הרכבת המרכזית של ירושלים. הנסיעה מתחנה זו דרך נתב"ג לתל-אביב אמורה להימשך חצי שעה בלבד. הקטע של המסילה מת"א לצומת דניאל כבר פתוח לתנועת הרכבות ועוברות דרכו הרכבות למודיעין. הקטע מצומת דניאל לירושלים העובר דרך המנהרה הארוכה ביותר במזרח התיכון (מנהרה 3) ודרך הגשר הארוך ביותר במזרח התיכון שהוקם בעמק האיילון (רואים טוב את הגשר מכביש 1 ואפשר לראותו גם מכביש 443 מהאיזור של בית-חורון). תחנת בנייני-האומה מוקמת בעומק של 80 מטר מתחת לפני הקרקע. הרכבות ייכנסו לתחנה דרך מנהרה באיזור מי-נפתוח. זמן משוער לפתיחת התחנה: אדר תשע"ח.
-
|LongDescription=
+
 
-
|Accessibility=
+
נפתח לתנועה. כיום הרכבות מירושלים מגיעים רק עד נתב"ג. לקראת חורף תש"פ הרכבות יגיעו עד תל אביב.
-
|PointType=אחר
+
|images=
|images=
-
|ExtLinks=
+
|Accessibility=
-
|Contributors=דתי
+
|PointType=מבנה
-
|LastUpdate=06/10/2009 02:43:12
+
|Contributors=דתי, Zoharby, Wikipod, יגאל אמיתי, דנצוש
 +
|csrc=OZ18
 +
|LastUpdate=9/17/2019 19:30:21
|WinId=633802345496400253
|WinId=633802345496400253
-
|Csrc=
+
|LongDescription=
 +
|ExtLinks=
}}
}}

גרסה מתאריך 19:30, 17 בספטמבר 2019

   817 מ'

תקציר

כאן נבנית תחנת הרכבת המרכזית של ירושלים. הנסיעה מתחנה זו דרך נתב"ג לתל-אביב אמורה להימשך חצי שעה בלבד. הקטע של המסילה מת"א לצומת דניאל כבר פתוח לתנועת הרכבות ועוברות דרכו הרכבות למודיעין. הקטע מצומת דניאל לירושלים העובר דרך המנהרה הארוכה ביותר במזרח התיכון (מנהרה 3) ודרך הגשר הארוך ביותר במזרח התיכון שהוקם בעמק האיילון (רואים טוב את הגשר מכביש 1 ואפשר לראותו גם מכביש 443 מהאיזור של בית-חורון). תחנת בנייני-האומה מוקמת בעומק של 80 מטר מתחת לפני הקרקע. הרכבות ייכנסו לתחנה דרך מנהרה באיזור מי-נפתוח. זמן משוער לפתיחת התחנה: אדר תשע"ח.

נפתח לתנועה. כיום הרכבות מירושלים מגיעים רק עד נתב"ג. לקראת חורף תש"פ הרכבות יגיעו עד תל אביב.

הרחבה



סיווג: מבנה
נגישות:
מקור:דתי, Zoharby, Wikipod, יגאל אמיתי, דנצוש
תאריך עדכון: 9/17/2019 19:30:21

קישורים חיצוניים





כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים