נחל גוב

קפיצה אל: ניווט, חיפוש

202 מ'

תקציר

יש להגיע לכביש 206 (אליו ניתן להגיע מדימונה בכביש 25, ופניה ימינה בצומת רותם) ממשיכים בו דרומה מצומת רותם כ-8 ק"מ עד לצומת עם כביש 227, שהוא כביש מנדטורי במצב סביר. פונים שמאלה לכביש זה, שם ישנו שילוט לכיוון מכתש קטן. ממשיכים ישר בכביש כ-14 ק"מ עד שמגיעים לראש מעלה עקרבים, ניתן לזהות את המקום לפי אנדרטת חיל ההנדסה על הכביש והמדרגות עם השילוט מימין לכביש המוליכות לנקודת התצפית בה מתחיל המסלול.

הרחבה

הוראות הגעה ברגל לנקודת ההתחלה: יורדים מהאוטובוס בזהירות (הכביש צר ולאוטובוסים יש מקום חניה רק בצד השמאלי של הכביש). חוצים בזהירות ומטפסים במדרגות לנקודת התצפית, שהיא גם אנדרטת הזיכרון לפיגוע הירי שקרה במקום בשנת 1954. ואז מזהים את הסימון הירוק ומתחילים לטייל.

הוראות הגעה ברכב לנקודת הסיום (שהיא גם נקודת ההתחלה של המסלול המעגלי): (פה למעשה מסתיימים כל המסלולים השונים) הנהגים ממשיכים על כביש 227 לאחר שהורידו אתכם בחניון מישור ימין או באנדרטת הזיכרון ואתם מתחילים מלמטה באופציה המעגלית, פשוט יורדים את כביש מעלה עקרבים על פיתוליו היפיפיים (רצוי להביט בנוף המרהיב של בקעת צין). וכשמסתיימים העיקולים, עוצרים את הרכב וחונים בצד ימין של הכביש, ישנה רחבת עפר. בשביל להגיע ברגל לתחילת המסלול המעגלי מזהים את הסימון הכחול שיורד לואדי ומתחברים לסימון הירוק שיכניס אתכם לתוך הערוץ של נחל גוב.