תחנת רכבת בית שאן

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
 
(11 גרסאות ביניים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
{{Point
{{Point
-
|Lon=35.49250540980583
+
|Lon=35.492505409806
-
|Lat=32.513283776218714
+
|Lat=32.513283776219
|Height=-122
|Height=-122
|MeasuredByGPS=No
|MeasuredByGPS=No
|Name=תחנת רכבת בית שאן
|Name=תחנת רכבת בית שאן
|Description=תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כחלק מהקמת תחנת רכבת חדשה שתשמש את בית שאן והאזור. התחנה תהיה התחנה הסופית בקו חיפה-בית שאן החדש
|Description=תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כחלק מהקמת תחנת רכבת חדשה שתשמש את בית שאן והאזור. התחנה תהיה התחנה הסופית בקו חיפה-בית שאן החדש
-
|images=Tacanat rakevet1.jpg,  
+
 
 +
מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי קטרי-הקיטור. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום של המים לצורך הפיכתם לקיטור.
 +
3.2015 - חלק מהמבנים הישנים שוקמו. מעט מערבה נבנית תחנת הרכבת החדשה שתשמש את מסילת העמק ההולכת ונסללת.
 +
|LongDescription=ראו גם http://nabataea.net/bisan.html
 +
|images=Tacanat rakevet1.jpg,IMAG1514.jpg,IMAG1513.jpg,IMAG1502.jpg,2021-05-07T07_30_57.216358137692.jpg,2021-05-07T07_37_45.571176435495.jpg
|Accessibility=הכל
|Accessibility=הכל
|PointType=אתר היסטורי
|PointType=אתר היסטורי
-
|Contributors=אורי וול, Shulti
+
|ExtLinks=http://nabataea.net/bisan.html
-
|csrc=IZ14
+
|Contributors=אורי וול, Shulti, Golanga, שי גרי, היסטוריה על המפה
-
|LastUpdate=2/26/2012 11:44:24
+
|csrc=mobile
 +
|LastUpdate=10/5/2022 20:04:26
|WinId=634328298556805263
|WinId=634328298556805263
-
|LongDescription=
 
-
|ExtLinks=
 
}}
}}

גרסה אחרונה מתאריך 20:04, 5 באוקטובר 2022

Tacanat rakevet1.jpg

   -122 מ'

תקציר

תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כחלק מהקמת תחנת רכבת חדשה שתשמש את בית שאן והאזור. התחנה תהיה התחנה הסופית בקו חיפה-בית שאן החדש

מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי קטרי-הקיטור. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום של המים לצורך הפיכתם לקיטור. 3.2015 - חלק מהמבנים הישנים שוקמו. מעט מערבה נבנית תחנת הרכבת החדשה שתשמש את מסילת העמק ההולכת ונסללת.

הרחבה

ראו גם http://nabataea.net/bisan.html

סיווג: אתר היסטורי
נגישות: הכל
מקור:אורי וול, Shulti, Golanga, שי גרי, היסטוריה על המפה
תאריך עדכון: 10/5/2022 20:04:26

קישורים חיצוניים

http://nabataea.net/bisan.html





כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים