תשובות לשאלות נפוצות

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
(אתר האינטרנט: קישור לאתר)
 
(27 גרסאות ביניים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
 +
==שכחתי את הסיסמא. איך משחזרים אותה?==
 +
ניתן לשחזר את הסיסמא ואת שם המשתמש '''[https://amudanan.co.il/services/forgetPassword.php בקישור הזה]'''
 +
 +
==רכשתי מפות בקישור. איך מתקינים אותן?==
 +
ראו בבקשה כאן: [[איך מתקינים מפות שנרכשו בקישור?]]
 +
 +
=='''עמוד ענן לאנדרואיד'''==
 +
'''[https://play.google.com/store/apps/details?id=com.amudanan.amudanan עמוד ענן לאנדרואיד יצא לדרך. לחצו כאן להורדה]'''
 +
 +
=== אני מקבל הודעת שגיאה כשאני מנסה לרכוש מפות. יש לזה פתרון? ===
 +
ניתן לרכוש מפות גם בקישורים הבאים:
 +
מפות שביל נט: https://app.icount.co.il/m/10ef3
 +
מפות סימון שבילים:  https://app.icount.co.il/m/3bffc
 +
 +
===כיצד מעבירים מסלול לתוך האפליקציה?===
 +
בגרסה העדכנית של האפליקציה ניתן לפתוח מסלול ישירות מהאפליקציה. ניתן לעשות זאת במסך ״המסלולים שלי״, בכן בתפריט ״כלים״ - ״פתח קובץ ניווט״.
 +
 +
ניתן גם להעלות את הקובץ לאתר, ולסנכרן אותו למכשיר: נרשמים לאתר עם אותם שם משתמש וסיסמא בהם אתם משתמשים באפליקציה (בכל הפעלה האפליקציה כותבת ״שלום ׳׳׳שם משתמש׳׳׳ מסנכרן מאגר מידע״).
 +
 +
פותחים את המסלול באתר (ע״י לחיצה על הכפתור ״פתח״ שנמצא ליד הכפתור ״דלג״) ומסמנים "הוסף למסלולים הפרטיים שלי". בהפעלה הבאה של התוכנה היא תסתנכרן לאתר באופן אוטומטי.
 +
 +
 +
'''בתוך זמן קצר תשוחרר גרסה שתאפשר לפתוח מסלולים גם ישירות מהאפליקציה'''.
 +
 +
===רכשתי מפות ושדרגתי את המכשיר. האם אני צריך לשלם שוב?===
 +
במידה ומשתמשים באותו חשבון גוגל (אותו GMail), אין צורך לשלם שוב. המפות ירדו באופן אוטומטי לאחר ההתקנה, לאחר סיום סנכרון מאגר המידע.
 +
 +
 +
'''שימו לב!''' שחזור המפות תלוי בחשבון ה-GMail של המכשיר, ואינו קשור לשם המשתמש בעמוד ענן. אתם יכולים להירשם מחדש ללא חשש: גם אם שיניתם שם משתמש המפות ישוחזרו, כיוון שהרכישה משוחזרת לפי ה-GMail בחנות האפליקציות. אם אינכם בטוחים באיזה חשבון GMail בוצעה הרכישה, בדקו ע״י חיפוש החשבונית באתר https://payments.google.com/payments/u/0/home#oneTimePurchase.
 +
 +
המפות מתחילות לרדת ׳׳׳לאחר׳׳׳ סיום סנכרון מאגר המידע, כך שאם עדיין כתוב ״מסנכרן מאגר מידע״ המתינו מעט לתחילת ההורדה.
 +
 +
לעיתים רחוקות יש בעיה והסנכרון אינו מסתיים כלל. במקרה הזה יש להפעיל את אפליקציית סייר הקבצים (או ״הקבצים שלי״), למחוק את התיקייה AmudAnan, ולהפעיל את האפליקציה מחדש.
 +
 +
=== האפליקציה נתקעת במסך הפתיחה, מה לעשות? ===
 +
השתמשו באפליקציה בשם ״הקבצים שלי״ (או סייר הקבצים) ומחקו את התיקייה AmudAnan בכרטיס הזיכרון או באחסון הפנימי של המכשיר.
 +
 +
=== שכחתי את הסיסמא שלי. מה לעשות? ===
 +
ניתן לשחזר סיסמא באתר, במסך הכניסה לוחצים על ״שלחו לי סיסמא חדשה״.
 +
=='''אתר האינטרנט'''==
=='''אתר האינטרנט'''==
===איך מוסיפים נקודות עניין חדשות לאתר?===
===איך מוסיפים נקודות עניין חדשות לאתר?===
שורה 42: שורה 82:
===רכשתי מפות ושדרגתי את המכשיר. האם אני צריך לשלם שוב?===
===רכשתי מפות ושדרגתי את המכשיר. האם אני צריך לשלם שוב?===
-
במידה ומשתמשים באותו חשבון אפל, אין צורך לשלם שוב. יש לבחור בדיוק את אותה המפה שנרכשה קודם (כלומר, למשל, אם רכשת מפת סימון שבילים יש לבחור מפה זו), ולאחר מכן לבצע רכישה חוזרת. התוכנה תבקש לאשר פעמיים שלאחריהן תתקבל הודעה שניתן להוריד את המפות ללא תשלום. מנגנון פשוט יותר לעדכון נמצא בפיתוח.
+
במידה ומשתמשים באותו חשבון אפל, אין צורך לשלם שוב. '''יש ללחוץ על הכפתור עם הציור של המפה, ולאחר מכן ללחוץ על הכפתור "שחזר מפות".''' לאחר מכן ניתן לעבור למפות.
=='''עמוד ענן למחשבי ניווט יעודיים ולמחשבי כף יד'''==
=='''עמוד ענן למחשבי ניווט יעודיים ולמחשבי כף יד'''==
שורה 54: שורה 94:
===כיצד ניתן לעדכן את המפות בתוכנה?===
===כיצד ניתן לעדכן את המפות בתוכנה?===
 +
<!--
לשדרוג המפות ולעדכונן יש ליצור קשר עם משווקי התוכנה בטלפון 1-800-379-800.
לשדרוג המפות ולעדכונן יש ליצור קשר עם משווקי התוכנה בטלפון 1-800-379-800.
 +
-->
 +
עדכון מפות נמצא בהכנה. שיווקו יחל בתוך כמה שבועות (אמור להיות לפני פסח).
-
===העברית בתוכנה מופיעה הפוך!===
+
===העברית בתוכנה במכשיר הניווט מופיעה הפוך!===
לחץ על גלגל השיניים, על הלשונית הימנית ביותר, ולאחר מכן סמן reverse hebrew.
לחץ על גלגל השיניים, על הלשונית הימנית ביותר, ולאחר מכן סמן reverse hebrew.
-
=='''עמוד ענן לאנדרואיד'''==
+
===היכן ניתן לרכוש את התוכנה למכשירי GPS (ישנים)?===
-
אנו מקבלים שאלות רבות בנושא תוכנה לאנדרואיד.  
+
בשלב זה הופסקה מכירת התוכנה למכשירי ניווט יעודיים. בעבר היתה לנו התקשרות עם חברת איזי קליק (מיו ריו), אך היא הופסקה, '''והחברה אינה מורשית על ידינו למכור רשיונות חדשים לתוכנה'''. אנו מקוים לחדש את המכירה בעתיד הקרוב.
-
'''התוכנה לאנדרואיד נמצאת לקראת סיום הפיתוח, ותעלה בתקופה הקרובה לחנות האפליקציות של גוגל.'''
+
'''את האפליקציות למכשירי אנדרואיד (גלקסי ודומיהם), טאלבלטים, אייפון, ואייפד ניתן להוריד ישירות מחנויות האפליקציות במכשירים.'''

גרסה אחרונה מתאריך 16:12, 11 באפריל 2018

תוכן עניינים

שכחתי את הסיסמא. איך משחזרים אותה?

ניתן לשחזר את הסיסמא ואת שם המשתמש בקישור הזה

רכשתי מפות בקישור. איך מתקינים אותן?

ראו בבקשה כאן: איך מתקינים מפות שנרכשו בקישור?

עמוד ענן לאנדרואיד

עמוד ענן לאנדרואיד יצא לדרך. לחצו כאן להורדה

אני מקבל הודעת שגיאה כשאני מנסה לרכוש מפות. יש לזה פתרון?

ניתן לרכוש מפות גם בקישורים הבאים: מפות שביל נט: https://app.icount.co.il/m/10ef3 מפות סימון שבילים: https://app.icount.co.il/m/3bffc

כיצד מעבירים מסלול לתוך האפליקציה?

בגרסה העדכנית של האפליקציה ניתן לפתוח מסלול ישירות מהאפליקציה. ניתן לעשות זאת במסך ״המסלולים שלי״, בכן בתפריט ״כלים״ - ״פתח קובץ ניווט״.

ניתן גם להעלות את הקובץ לאתר, ולסנכרן אותו למכשיר: נרשמים לאתר עם אותם שם משתמש וסיסמא בהם אתם משתמשים באפליקציה (בכל הפעלה האפליקציה כותבת ״שלום ׳׳׳שם משתמש׳׳׳ מסנכרן מאגר מידע״).

פותחים את המסלול באתר (ע״י לחיצה על הכפתור ״פתח״ שנמצא ליד הכפתור ״דלג״) ומסמנים "הוסף למסלולים הפרטיים שלי". בהפעלה הבאה של התוכנה היא תסתנכרן לאתר באופן אוטומטי.


בתוך זמן קצר תשוחרר גרסה שתאפשר לפתוח מסלולים גם ישירות מהאפליקציה.

רכשתי מפות ושדרגתי את המכשיר. האם אני צריך לשלם שוב?

במידה ומשתמשים באותו חשבון גוגל (אותו GMail), אין צורך לשלם שוב. המפות ירדו באופן אוטומטי לאחר ההתקנה, לאחר סיום סנכרון מאגר המידע.


שימו לב! שחזור המפות תלוי בחשבון ה-GMail של המכשיר, ואינו קשור לשם המשתמש בעמוד ענן. אתם יכולים להירשם מחדש ללא חשש: גם אם שיניתם שם משתמש המפות ישוחזרו, כיוון שהרכישה משוחזרת לפי ה-GMail בחנות האפליקציות. אם אינכם בטוחים באיזה חשבון GMail בוצעה הרכישה, בדקו ע״י חיפוש החשבונית באתר https://payments.google.com/payments/u/0/home#oneTimePurchase.

המפות מתחילות לרדת ׳׳׳לאחר׳׳׳ סיום סנכרון מאגר המידע, כך שאם עדיין כתוב ״מסנכרן מאגר מידע״ המתינו מעט לתחילת ההורדה.

לעיתים רחוקות יש בעיה והסנכרון אינו מסתיים כלל. במקרה הזה יש להפעיל את אפליקציית סייר הקבצים (או ״הקבצים שלי״), למחוק את התיקייה AmudAnan, ולהפעיל את האפליקציה מחדש.

האפליקציה נתקעת במסך הפתיחה, מה לעשות?

השתמשו באפליקציה בשם ״הקבצים שלי״ (או סייר הקבצים) ומחקו את התיקייה AmudAnan בכרטיס הזיכרון או באחסון הפנימי של המכשיר.

שכחתי את הסיסמא שלי. מה לעשות?

ניתן לשחזר סיסמא באתר, במסך הכניסה לוחצים על ״שלחו לי סיסמא חדשה״.

אתר האינטרנט

איך מוסיפים נקודות עניין חדשות לאתר?

זה קל מאד! לוחצים על לשונית "הוסף אתר" בראש העמוד, ולאחר מכן דוקרים את המפה במקום המתאים ומוסיפים פרטים על המקום. ניתן גם להוסיף תמונה.

מצאתי טעות! מה לעשות?

תוכל/י לתקן את הטעות בעצמך! בתחתית החלונית הצהובה הקטנה ישנו קישור בשם "ערוך". לחיצה עליו תוביל לפתיחת חלון המאפשר לערוך את פרטי הנקודה ולתקנם.

כיצד מציירים מסלול?

על מנת לצייר מסלול יש ללחוץ על העיפרון בסרגל הכלים, ולאחר מכן לדקור את המפה. ניתן גם לגרור את המפה. יש לשים לב שאם רוצים לדקור צריך לעשות זאת ע"י לחיצה קצרה, אחרת המפה נגררת.

כיצד נרשמים לאתר? האם זה בחינם?

ניתן להירשם לאתר האינטרנט בקלות בקישור הבא. כמובן שאין צורך בתשלום.

איך מזיזים את המפה?

פשוט גוררים אותה עם העכבר. ניתן גם להשתמש בגלגלת או בסרגל הזום הנמצא בצד הימני של המסך על מנת להקטין את המפה או להגדילה.

האם מותר להוסיף מידע שהועתק ממקומות אחרים?

חס וחלילה! התיאור והתמונות חייבים להיות שלכם ולא לקוחים משום מקום אחר.


איך ניתן לקשר למפה?

ניתן לקשר למפה לפי נקודת עניין, שם מקום, או נקודת ציון.

לקבלת קישור לנקודת עניין במפה, לחצו על "קישור" בתחתית לוחית המידע. למשל, לקישור למערת קשת: http://amudanan.co.il/#!wiki=P204725

לפי שם מקום, אפשר לעשות את זה בדרך הבאה: http://amudanan.co.il/#search=נחל%20בצת

אפשר כמובן גם לקדד את השם (url encoded), כפי שקורה, למשל, כשמעתיקים את הקישור מכרום: http://amudanan.co.il/#search=%D7%A0%D7%97%D7%9C%20%D7%91%D7%A6%D7%AA

ניתן גם לקשר לפי נקודת ציון ברשת ישראל החדשה או ברשת גיאוגרפית: http://amudanan.co.il/#lat=631000&lon=222000


כיצד ניתן להדפיס מפה?

לוחצים על הלשונית "הדפסה" בראש העמוד, גוררים את המלבן לאיזור הרצוי, ולוחצים הדפס! לקבלת קובץ PDF הניתן להדפסה בקנה המידה הנכון. ניתן גם לשנות את קנה המידה על מנת להדפיס מפה מוקטנת או מוגדלת.

עמוד ענן ל-iPhone ול-iPad

כיצד מעבירים מסלול לתוך התוכנה באייפון או באייפד?

נרשמים לאתר עם אותם שם משתמש וסיסמא בהם אתם משתמשים באייפון. פותחים את המסלול באתר ומסמנים "הוסף למסלולים הפרטיים שלי". בהפעלה הבאה של התוכנה היא תסתנכרן לאתר באופן אוטומטי.

רכשתי מפות ושדרגתי את המכשיר. האם אני צריך לשלם שוב?

במידה ומשתמשים באותו חשבון אפל, אין צורך לשלם שוב. יש ללחוץ על הכפתור עם הציור של המפה, ולאחר מכן ללחוץ על הכפתור "שחזר מפות". לאחר מכן ניתן לעבור למפות.

עמוד ענן למחשבי ניווט יעודיים ולמחשבי כף יד

כיצד ניתן לעדכן את נקודות העניין בתוכנה?

יש להוריד את הקובץ שבקישור, לפתוח אותו, ולהעביר את התוכן שלו לתוך הספרייה AmudAnan בכרטיס. יש לקחת בחשבון שאם שמרתם נקודות למאגר הכללי הן ימחקו. תוכנה קטנה לעדכון אוטומטי של מכשירי ניווט יעודיים נמצאת בפיתוח.

כיצד ניתן להוריד מסלול לתוכנה?

הדרך הפשוטה ביותר היא להכניס את הקובץ לתוך הספרייה Sync הנמצאת בתוך הספרייה AmudAnan. התוכנה תפתח אותו באופן אוטומטי. ניתן לצייר מסלול באתר ולשמור אותו לקובץ או להתשתמש בקבצים מאתרי טיול שונים.

כיצד ניתן לעדכן את המפות בתוכנה?

עדכון מפות נמצא בהכנה. שיווקו יחל בתוך כמה שבועות (אמור להיות לפני פסח).

העברית בתוכנה במכשיר הניווט מופיעה הפוך!

לחץ על גלגל השיניים, על הלשונית הימנית ביותר, ולאחר מכן סמן reverse hebrew.

היכן ניתן לרכוש את התוכנה למכשירי GPS (ישנים)?

בשלב זה הופסקה מכירת התוכנה למכשירי ניווט יעודיים. בעבר היתה לנו התקשרות עם חברת איזי קליק (מיו ריו), אך היא הופסקה, והחברה אינה מורשית על ידינו למכור רשיונות חדשים לתוכנה. אנו מקוים לחדש את המכירה בעתיד הקרוב. את האפליקציות למכשירי אנדרואיד (גלקסי ודומיהם), טאלבלטים, אייפון, ואייפד ניתן להוריד ישירות מחנויות האפליקציות במכשירים.

כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים