איך מתקינים מפות שנרכשו בקישור?

מתוך עמוד ענן

גרסה מתאריך 16:10, 11 באפריל 2018 מאת יואב רופא (שיחה | תרומות)
(הבדל) → הגרסה הקודמת | הגרסה האחרונה (הבדל) | הגרסה הבאה ← (הבדל)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

תודה שרכשתם מפות סימון שבילים ו/או מפות שביל נט לעמוד ענן.

על מנת להתקין במכשיר מפות שנרכשו בקישור (דרך icount), יש צורך לוודא שהמייל שהכנסתם בזמן הרכישה זהה למייל בעמוד ענן.

עמוד ענן לאנדרואיד

בעמוד ענן לאנדרואיד, המייל מופיע בהגדרות האפליקציה:

בדיקת מייל מוקטן.gif


במידה וכתובת המייל אינה זהה יש למחוק את האפליקציה ולהתקין אותה מחדש, או למחוק את כל ההגדרות באפליקציה.

לפעמים מחיקת האפליקציה והתקנתה מחדש לא מוחקת את כל ההגדרות, ויש למחוק אותן בשיטה הבאה:

מחיקת נתונים.gif


עמוד ענן ל-iOS

על מנת למצוא את המייל יש לבדוק בתפריט. אם המייל לא נכון, יש למחוק את האפליקציה ולהתקין אותה מחדש, ואז להירשם במייל הנכון.


Email-iphone.PNG

כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים