תחנת רכבת בית שאן
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
שורה 7: | שורה 7: | ||
|Description=תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כחלק מהקמת תחנת רכבת חדשה שתשמש את בית שאן והאזור. התחנה תהיה התחנה הסופית בקו חיפה-בית שאן החדש | |Description=תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כחלק מהקמת תחנת רכבת חדשה שתשמש את בית שאן והאזור. התחנה תהיה התחנה הסופית בקו חיפה-בית שאן החדש | ||
- | מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי | + | מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי קטרי-הקיטור. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום של המים לצורך הפיכתם לקיטור. |
- | |images=Tacanat rakevet1.jpg,IMAG1514.jpg,IMAG1513.jpg,IMAG1502.jpg, | + | |images=Tacanat rakevet1.jpg,IMAG1514.jpg,IMAG1513.jpg,IMAG1502.jpg, |
|Accessibility=הכל | |Accessibility=הכל | ||
|PointType=אתר היסטורי | |PointType=אתר היסטורי | ||
|Contributors=אורי וול, Shulti, Golanga | |Contributors=אורי וול, Shulti, Golanga | ||
|csrc=IZ14 | |csrc=IZ14 | ||
- | |LastUpdate=11/ | + | |LastUpdate=11/29/2014 05:44:59 |
|WinId=634328298556805263 | |WinId=634328298556805263 | ||
|LongDescription= | |LongDescription= | ||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
}} | }} |
גרסה מתאריך 05:44, 29 בנובמבר 2014
תקציר
תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כחלק מהקמת תחנת רכבת חדשה שתשמש את בית שאן והאזור. התחנה תהיה התחנה הסופית בקו חיפה-בית שאן החדש
מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי קטרי-הקיטור. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום של המים לצורך הפיכתם לקיטור.
הרחבה
סיווג: אתר היסטורי
נגישות: הכל
מקור:אורי וול, Shulti, Golanga
תאריך עדכון: 11/29/2014 05:44:59
קישורים חיצוניים