קצה מסילת הברזל הבריטית הצרה

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
(שם:קצה מסילת הברזל הבריטית הצרה. תיאור:ליד גבעת כח יצא קו רכבת שהתפצל מהמסילה המזרחית אל א-לובן במלחמת העולם הראשונה. רוחב הקו היה 76.2ס"מ בל)
שורה 1: שורה 1:
{{Point
{{Point
-
|Lon=34.95515577181038
+
|Lon=34.95515577181
-
|Lat=32.02118556076016
+
|Lat=32.02118556076
|Height=86
|Height=86
|MeasuredByGPS=No
|MeasuredByGPS=No
שורה 8: שורה 8:
אבני המחצבות שימשו גם לבניית נמל אשדוד שאבניו הובלו מכאן ברכבות, והפס יצא משימוש עם סגירת המחצבות בשנות ה60.
אבני המחצבות שימשו גם לבניית נמל אשדוד שאבניו הובלו מכאן ברכבות, והפס יצא משימוש עם סגירת המחצבות בשנות ה60.
-
|Contributors=עמית הורן
+
|images=
 +
|Accessibility=
 +
|PointType=גבעה
 +
|Contributors=עמית הורן, ראובן כהן0000
|csrc=SZ17
|csrc=SZ17
-
|LastUpdate=6/25/2012 14:29:02
+
|LastUpdate=7/20/2014 19:00:22
|WinId=634762307123445120
|WinId=634762307123445120
|LongDescription=
|LongDescription=
-
|Accessibility=
 
|ExtLinks=
|ExtLinks=
-
|images=
 
}}
}}

גרסה מתאריך 19:00, 20 ביולי 2014

   86 מ'

תקציר

ליד גבעת כח יצא קו רכבת שהתפצל מהמסילה המזרחית אל א-לובן במלחמת העולם הראשונה. רוחב הקו היה 76.2ס"מ בלבד. לאחר כיבוש הארץ בידי הבריטים הם הרחיבו את רוחב מסילת הרכבת המזרחית מ105ס"מ ל143.5ס"מ, אך את המסילה הזו הם לא הרחיבו ואף המשיכו להשתמש בה עד נקודה זו בכדי להוביל אבני מהמחצבות שבמקום, היכן שהמטווח, אל הקו הראשי של המסילה המזרחית.

אבני המחצבות שימשו גם לבניית נמל אשדוד שאבניו הובלו מכאן ברכבות, והפס יצא משימוש עם סגירת המחצבות בשנות ה60.

הרחבה



סיווג: גבעה
נגישות:
מקור:עמית הורן, ראובן כהן0000
תאריך עדכון: 7/20/2014 19:00:22

קישורים חיצוניים





כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים