מפער הרכבת התורכית

מתוך עמוד ענן

(הבדלים בין גרסאות)
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
(שם:מפער הרכבת התורכית. תיאור:זהו מפער על דרך סלולה אספלט כיום (אנו מציעים לקרוא לה "דרך שוקי", ראה להלן) אשר נחצב בסלע הקרטון הרך (תצ.ערב-תקיה)
 
שורה 1: שורה 1:
{{Point
{{Point
-
|Lon=35.19016088243589
+
|Lon=35.190160882436
-
|Lat=32.26133699683985
+
|Lat=32.26133699684
|Height=368
|Height=368
-
|MeasuredByGPS=No
+
|MeasuredByGPS=Yes
|Name=מפער הרכבת התורכית
|Name=מפער הרכבת התורכית
|Description=זהו מפער על דרך סלולה אספלט כיום (אנו מציעים לקרוא לה "דרך שוקי", ראה להלן) אשר נחצב בסלע הקרטון הרך (תצ.ערב-תקיה) לשם הנחת מסילת הברזל התורכית בין סבסטיה לשכם. בהמשך הדרך המובילה, המתפתלת ברום טופוגרפי אחיד וחצובה בקרטון רך ומובילה להר-עיבל, מספר מפערים דומים.
|Description=זהו מפער על דרך סלולה אספלט כיום (אנו מציעים לקרוא לה "דרך שוקי", ראה להלן) אשר נחצב בסלע הקרטון הרך (תצ.ערב-תקיה) לשם הנחת מסילת הברזל התורכית בין סבסטיה לשכם. בהמשך הדרך המובילה, המתפתלת ברום טופוגרפי אחיד וחצובה בקרטון רך ומובילה להר-עיבל, מספר מפערים דומים.
כל אדני המסילה הועתקו בשנות השבעים למען בניית מעוזי התעלה, רוב השנים הייתה זו דרך עפר ורק לאחרונה (2018) היא נסללה באספלט. הנוסע התמים אינו שם לב לסיפור המאלף - ללא שוקי-לוי (לכן באופן יוצא דופן מוחלט אנו מציעים לקרוא את שם הדרך..) היו דפי היסטוריה זו נשכחים ע"י שני בני אברהם ואחרים.
כל אדני המסילה הועתקו בשנות השבעים למען בניית מעוזי התעלה, רוב השנים הייתה זו דרך עפר ורק לאחרונה (2018) היא נסללה באספלט. הנוסע התמים אינו שם לב לסיפור המאלף - ללא שוקי-לוי (לכן באופן יוצא דופן מוחלט אנו מציעים לקרוא את שם הדרך..) היו דפי היסטוריה זו נשכחים ע"י שני בני אברהם ואחרים.
 +
|images=
|Accessibility=רכב פרטי
|Accessibility=רכב פרטי
-
|Contributors=אבי שמידע
+
|PointType=מעלה
-
|csrc=SZ17
+
|Contributors=אבי שמידע, איש חיפה
-
|LastUpdate=9/2/2020 08:05:11
+
|csrc=mobile
 +
|LastUpdate=3/31/2021 03:18:16
|WinId=637346270171354448
|WinId=637346270171354448
|LongDescription=
|LongDescription=
|ExtLinks=
|ExtLinks=
-
|images=
 
}}
}}

גרסה אחרונה מתאריך 03:18, 31 במרץ 2021

   368 מ'

תקציר

זהו מפער על דרך סלולה אספלט כיום (אנו מציעים לקרוא לה "דרך שוקי", ראה להלן) אשר נחצב בסלע הקרטון הרך (תצ.ערב-תקיה) לשם הנחת מסילת הברזל התורכית בין סבסטיה לשכם. בהמשך הדרך המובילה, המתפתלת ברום טופוגרפי אחיד וחצובה בקרטון רך ומובילה להר-עיבל, מספר מפערים דומים. כל אדני המסילה הועתקו בשנות השבעים למען בניית מעוזי התעלה, רוב השנים הייתה זו דרך עפר ורק לאחרונה (2018) היא נסללה באספלט. הנוסע התמים אינו שם לב לסיפור המאלף - ללא שוקי-לוי (לכן באופן יוצא דופן מוחלט אנו מציעים לקרוא את שם הדרך..) היו דפי היסטוריה זו נשכחים ע"י שני בני אברהם ואחרים.

הרחבה



סיווג: מעלה
נגישות: רכב פרטי
מקור:אבי שמידע, איש חיפה
תאריך עדכון: 3/31/2021 03:18:16

קישורים חיצוניים





כלים אישיים
גרסאות שפה
מרחבי שם
פעולות
ניווט
תיבת כלים