תחנת רכבת בית שאן
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
שורה 6: | שורה 6: | ||
|Name=תחנת רכבת בית שאן | |Name=תחנת רכבת בית שאן | ||
|Description=תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כחלק מהקמת תחנת רכבת חדשה שתשמש את בית שאן והאזור. התחנה תהיה התחנה הסופית בקו חיפה-בית שאן החדש | |Description=תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כחלק מהקמת תחנת רכבת חדשה שתשמש את בית שאן והאזור. התחנה תהיה התחנה הסופית בקו חיפה-בית שאן החדש | ||
+ | 3.2015 - חלק מהמבנים הישנים שוקמו. מעט מערבה נבנית תחנת הרכבת החדשה שתשמש את מסילת העמק ההולכת ונסללת | ||
מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי קטרי-הקיטור. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום של המים לצורך הפיכתם לקיטור. | מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי קטרי-הקיטור. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום של המים לצורך הפיכתם לקיטור. | ||
שורה 13: | שורה 14: | ||
|Contributors=אורי וול, Shulti, Golanga | |Contributors=אורי וול, Shulti, Golanga | ||
|csrc=IZ14 | |csrc=IZ14 | ||
- | |LastUpdate= | + | |LastUpdate=3/6/2015 18:38:52 |
|WinId=634328298556805263 | |WinId=634328298556805263 | ||
|LongDescription= | |LongDescription= | ||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
}} | }} |
גרסה מתאריך 18:38, 6 במרץ 2015
תקציר
תחנת רכבת העמק שחדלה להתקיים בשנת 1948. המקום חרב ומוזנח. במהלך שנת 2010 בוצעו במקום חפירות ארכיאולוגיות מקדימות כחלק מהקמת תחנת רכבת חדשה שתשמש את בית שאן והאזור. התחנה תהיה התחנה הסופית בקו חיפה-בית שאן החדש 3.2015 - חלק מהמבנים הישנים שוקמו. מעט מערבה נבנית תחנת הרכבת החדשה שתשמש את מסילת העמק ההולכת ונסללת
מגדלי המים שימשו למילוי והשלמת המים (make-up) במיכלי קטרי-הקיטור. לרוב היה גם תנור בנקודת ההזנה שחימם את המים וכך "חסך" לקטרים אנרגיה וזמן חימום של המים לצורך הפיכתם לקיטור.
הרחבה
סיווג: אתר היסטורי
נגישות: הכל
מקור:אורי וול, Shulti, Golanga
תאריך עדכון: 3/6/2015 18:38:52
קישורים חיצוניים