תל ירמות
מתוך עמוד ענן
(הבדלים בין גרסאות)
אורפז הורן (שיחה | תרומות) (שם:תל ירמות. תיאור:ניתן לטפס לתל בשתי דרכים . הנתיב שבחלקו הדרומי הוא הקשה יותר וכולל קרקע מעט דרדרתית ובורות הגורמים להצלבה . הנתיב שממזר) |
|||
(3 גרסאות ביניים אינן מוצגות) | |||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{{Point | {{Point | ||
- | |Lon=34. | + | |Lon=34.974511091329 |
- | |Lat=31. | + | |Lat=31.708053429711 |
|Height=387 | |Height=387 | ||
|MeasuredByGPS=No | |MeasuredByGPS=No | ||
|Name=תל ירמות | |Name=תל ירמות | ||
- | |Description=ניתן לטפס לתל בשתי דרכים . | + | |Description=ניתן לטפס לתל בשתי דרכים . |
- | + | הנתיב שבחלקו הדרומי הוא הקשה יותר וכולל קרקע מעט דרדרתית ובורות הגורמים להצלבה . הנתיב שממזרח לתל הוא מתון ובעבירות קלה . | |
- | הנתיב שבחלקו הדרומי הוא הקשה יותר וכולל קרקע מעט דרדרתית ובורות הגורמים להצלבה . | + | |images=Yarumt 0506.jpg,Yarumt 0506.jpg, |
- | + | |Accessibility=רכב שטח | |
- | הנתיב שממזרח לתל הוא מתון | + | |PointType=סימון שביל |
- | + | |Contributors=Taylorh, אבנר.ברוך, Infant, זייר, אורפז הורן | |
- | ובעבירות קלה . | + | |
- | |images=Yarumt 0506.jpg, | + | |
- | |Contributors=Taylorh, אבנר.ברוך | + | |
|csrc=I14 | |csrc=I14 | ||
- | |LastUpdate= | + | |LastUpdate=11/14/2016 17:22:35 |
|WinId=633581309216672393 | |WinId=633581309216672393 | ||
- | |LongDescription= | + | |LongDescription=ניתן להתחבר אל הנתיב המזרחי מציר נוח למדי שמתחיל באתר הבניה של רמת שרת (יוני 2014). ניתן לזהותו בתצ"ל |
- | + | ||
|ExtLinks= | |ExtLinks= | ||
}} | }} |
גרסה אחרונה מתאריך 17:22, 14 בנובמבר 2016
תקציר
ניתן לטפס לתל בשתי דרכים .
הנתיב שבחלקו הדרומי הוא הקשה יותר וכולל קרקע מעט דרדרתית ובורות הגורמים להצלבה . הנתיב שממזרח לתל הוא מתון ובעבירות קלה .
הרחבה
ניתן להתחבר אל הנתיב המזרחי מציר נוח למדי שמתחיל באתר הבניה של רמת שרת (יוני 2014). ניתן לזהותו בתצ"ל
סיווג: סימון שביל
נגישות: רכב שטח
מקור:Taylorh, אבנר.ברוך, Infant, זייר, אורפז הורן
תאריך עדכון: 11/14/2016 17:22:35
קישורים חיצוניים